تاریخ انتشار: 1395/08/16 14:52
کد خبر: 250659

بازی با یک دروازه / پرسپولیس برانکو و تفاوت فاحش با فصل قبل

بازیهای این فصل پرسپولیس تفاوت عمده ای با فصل گذشته لیگ برتر دارد و به وضوح شاهد کمتر ردو بدل شدن گل در بازیهای پرسپولیس هستیم.
بازی با یک دروازه / پرسپولیس برانکو و تفاوت فاحش با فصل قبل

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فصل پیش تا هفته دهم، پرسپولیس 29 گل زده و خورده داشت. در هر بازی این تیم، به صورت میانگین حدود 3 گل رد و بدل می‌شد. این فصل آمار سرخپوشان، به 15 گل یعنی 1.5 گل رد و بدل شده رسیده است. نصف گل‌هایی که در هر بازی فصل پیش پرسپولیس رد و بدل زده می‌شد.

آمار گل‌های زده پرسپولیس نسبت به فصل پیش، فقط 0.3 گل در هر بازی افت کرده است. پرسپولیس فصل پیش، در هر بازی به صورت میانگین 1.5 گل زده داشت و این فصل آمار آن‌ها به 1.2 رسیده و کمتر از قبل گل می‌زنند. اوضاع در خط دفاع متفاوت است و گل‌های خورده سرخپوشان از 14 به 3 رسیده است. آن‌ها فصل پیش در هر بازی‌شان 1.4 گل می‌خوردند و این فصل با 0.3 گل خورده در هر بازی، بهترین خط دفاع ادوار لیگ برتر را در اختیار دارند.

بدون تردید بازگشت سید جلال حسینی به قلب دفاع قرمزپوشان و البته زوج هماهنگ او محمد انصاری و به کارگیری حسین ماهینی آماده و اعتماد به نفس لازم از حضور یک دروازه بان سرحال به نام بیرانوند خیال برانکو را فاز دفاعی این تیم راحت کرده است.

پرسپولیس امسال، هنوز خوب گل می‌زند اما یک طرفه بودن مسیر گل‌ها به سمت دروازه حریف، باعث شده گل‌های رد و بدل شده رد بازی‌های آن‌ها نسبت به فصل قبل نصف شود. امسال بازی‌های آن‌ها، فقط یک دروازه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klqwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت قدرتمند برانکو‎، تضاد این فصل و فصل گذشته دست پر پرفسور برای تعویض