تاریخ انتشار: 1395/04/28 12:16
رئیس دپارتمان داوری؛
کد خبر: 273320

مسعود عنایت: در صورت نیاز از داوران مردودی مجددا تست می گیریم

رئیس دپارتمان داوری گفت: در صورتی که به داوران مردود شده نیاز داشته باشیم از آنها تست می‌گیریم./مسئله افزایش دستمزد را در هیات‌رئیسه مطرح خواهیم کرد.
مسعود عنایت: در صورت نیاز از داوران مردودی مجددا تست می گیریم

به گزارش فرتاک ورزشی، مسعود عنایت در خصوص برگزاری تست داوران و اینکه برخی از داوران معتقد بودند این تست نسبت به گذشته سخت‌تر شده خاطرنشان کرد: به هر حال داورانی که بدن‌های آنها آماده است تست برایشان دشوار نیست. داورانی که نسبت به گذشته بدن‌هایشان ضعیف‌تر شده باشد این تست برایشان دشوار خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا از داوران مردود شده مجددا تست گرفته خواهد شد، گفت: باید ببینیم که به آنها نیاز داریم یا خیر. در صورتی که نیازمند بودیم مجددا تست خواهیم گرفت.

وی در مورد افزایش دستمزد داوران نیز خاطرنشان کرد: این موضوع باید در هیات مدیره مطرح  شود و آنها با افزایش دستمزد موافقت کنند. در حال حاضر نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم اما ما برای افزایش دستمزد این مسئله را در هیات‌رئیسه مطرح خواهیم کرد.

عنایت در پایان تست در واکنش به برخی ایراداتی که ناظران و داوران خط به نسبت به عملکرد داوران داشتند عنوان کرد: یکسری سخت گیری های بی مورد صورت می گیرد که نمی دانم علت آن چیست. دلیلی ندارد در این هوای گرم به این مسائل بی اهمیت توجه شود. مثلا داوری که پایش کمی از خط نگذشته در حالی که سوت زده شده ایرادی نیست که بخواهند جلو عملکرد داور را بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqy5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاص بیمه عمر و حوادث و کمک هزینه خرید مسکن برای داوران!
در حاشیه مراسم تقدیر از داوران؛