تاریخ انتشار: 1395/08/17 13:45
کد خبر: 250469

برای بازی با استقلال انگیزه کافی را داریم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:وقتی مرفاوی فهمید در جام حذفی باید در تهران به مصاف استقلال برویم خوشحال شد و مدعی بود در این بازی از پورحیدری در تهران قدردانی می‌شود.
برای بازی با استقلال انگیزه کافی را داریم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،ساکت الهامی در خصوص قرعه‌ای که نصیب صبای قم در جام حذفی شد و این تیم باید به مصاف استقلال در ورزشگاه آزادی برود، گفت: من دیروز به همراه آقای کشوری‌فرد به سازمان لیگ رفته بودم و وقتی از طبقات پایین می‌آمدم متوجه شدیم که قرعه‌کشی در حال برگزاری است. انصافا از ته قلبم می‌گویم که برای ما فرقی نمی‌کند که بازی در تهران باشد یا در قم. ولی مرفاوی وقتی موضوع را فهمید خیلی خوشحال شد!

وی افزود: صمد بازیکن منصور پورحیدری بوده و همیشه به ما می‌گوید مدیون او است. او دوست داشت که بازی در تهران برگزار شود چون قطعا تماشاگران استقلال برای قدردانی از زحمات منصور پورحیدری برنامه‌های ویژه‌ای تدارک می‌بیند. به همین خاطر وقتی مرفاوی فهمید بازی در تهران است گفت خوشحال است و آن مسابقه فضای خاصی را ایجاد می‌کند.

مربی تیم صبای قم تاکید کرد: پورحیدری و امثال علی پروین مردان ستاره‌دار این مملکت هستند که هیچ وقت از ذهن مردم فراموش نمی‌شوند. شما هیچ مربی را سراغ ندارید که 2 ستاره برای تیمش به ارمغان آورده باشد. ما هم دوست داشتیم از مراسم بازی بعد سهمی داشته باشیم چون به شخصه در چند برهه در استقلال کار کردم و خوشحالم که در این مراسمات و مناسبت‌ها سهم داریم.

الهامی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی گفت: استقلال تیم خوبی است و روند رو به رشدی داشته و در این مدت به جز ابراهیمی که در تیم ملی بود، همه بازیکنان در خدمت منصوریان بودند. از طرفی تیم ما هم انگیزه‌های کافی را برای این بازی دارد و می‌دانیم گذشت از این مرحله خیلی سخت است اما امیدواریم یک فوتبال تماشاگرپسند به یاد پورحیدری برگزار شود و مطمئنا این بازی، بازی تماشاگران است به یاد منصور خان پورحیدری.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: ما کریم اسلامی، وحید علی‌آبادی، هاشم بیک‌زاده و مسعود حق‌جو را به عنوان مصدوم در این مدت در اختیار نداشتیم اما اسلامی و حق‌جو تمرینات نرم‌شان را با ما آغاز کردند و کم کم به ما اضافه می‌شوند. هنوز وضعیت بیک‌زاده مشخص نیست ولی فکر می‌کنم همه بدانند که ما در 2 بازی قبل 5 بازیکن در اختیار نداشتیم و تیم‌هایی که مثل ما از نظر نفرات در مضیقه هستند 5 غایب روی آنها اثرات زیادی خواهد گذاشت. در هر صورت بازی با استقلال یک بازی لیگ برتری است و ما امیدواریم در کنار بازیکنان جوان‌مان با کمک باتجربه‌ها نتیجه خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyo5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثابت می‌کنیم صعودمان در جام حذفی اتفاقی نبوده است / با اینکه در استقلال هم بازی کرده‌ام ولی پرسپولیسی‌ام