تاریخ انتشار: 1395/08/18 10:56
کد خبر: 250301

طیبی: بازیکنان استقلال خوزستان کم‌فروشی نمی‌کنند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان استقلال خوزستان کسانی نیستند که در مسابقات کوتاهی یا کم‌فروشی کنند.
طیبی: بازیکنان استقلال خوزستان کم‌فروشی نمی‌کنند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد طیبی در مورد مشکلات شدید مالی باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: ما روی قول مسئولان حساب باز کرده‌ایم. ما با حرف‌های مسئولان به تمرینات برگشتیم. آنها قول دادند که مشکلات برطرف شود. مشکلات ما را همه می‌دانند. خدا را شکر مسئولان شرایط ما را درک کردند و در جلسه‌ای که برگزار شد، به این جمع‌بندی رسیدند که از استقلال خوزستان حمایت کنند.

وی ادامه داد: این حمایت نیاز ماست چون بدون حمایت نمی‌توانیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حتی رقابت‌های داخلی حضور پیدا کنیم. خدا را شکر در حال حاضر در استان خوزستان، شرایط فرق کرده و استاندار توانسته مسئولان استانی را مجاب کند به استقلال خوزستان کمک کنند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: این کمک می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف خوزستان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا باشد. خوشبختانه تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنان ما توانسته‌اند خود را راضی کنند به تمرینات برگردند. ما فعلاً مشکلی نداریم اما امیدواریم مشکلات مالی طبق قولی که داده‌اند، رفع شود و بار دیگر وعده‌ها را به امروز و فردا موکول نکنند.

طیبی خاطرنشان کرد: ما شرایط حساسی داریم. این حساسیت چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در لیگ برتر همراه ماست. ما سال گذشته در لیگ برتر قهرمان شدیم. به همین خاطر انتظارات از ما خیلی بالاتر رفته است. به طور حتم بازیکنان استقلال خوزستان کسانی نیستند که در مسابقات کوتاهی یا کم‌فروشی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mbzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام ارزشمند باشگاه استقلال برای منصور پورحیدری