تاریخ انتشار: 1395/08/18 11:49
کد خبر: 250294

از کی‌روش نکات زیادی را یاد گرفتم/ شجاعیان به تذکرات سرمربی تیم ملی گوش نکرد و خط خورد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در چند ساعتی که کی‌روش در تبریز حضور داشت، نکات بسیار جالب و خوبی از او یاد گرفتم که مطمئناً به درد کارم و تیمم می‌خورد.
از کی‌روش نکات زیادی را یاد گرفتم/ شجاعیان به تذکرات سرمربی تیم ملی گوش نکرد و خط خورد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فراز کمالوند  در خصوص حضور سرمربی تیم ملی در مجموعه ورزشی باشگاه گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: کی‌روش سرمربی شناخته‌ شده‌ای در فوتبال دنیاست و هدایت تیم‌هایی مثل رئال مادرید، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال را در اختیار داشته است، قطعاً حضور چنین شخصیتی در باشگاه گسترش فولاد و گفت‌وگو و مشاوره با او می تواند مثمر ثمر باشد.

وی افزود: در چند ساعتی که کی‌روش در تبریز حضور داشت، نکات بسیار جالب و خوبی از او یاد گرفتم که مطمئناً به درد کارم و تیمم می‌خورد. صحبت‌های خوبی با در مورد تیم ملی و گسترش فولاد داشتم و تبادل اطلاعات کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه گفت: سرمربی تیم ملی از امکانات باشگاه گسترش فولاد بازدید کرد ظاهراً از این امکانات راضی بود و عنوان کرد که حتماً یک برنامه تمرینی در تبریز برای تیم ملی ترتیب می‌دهد.

وی در رابطه با دعوت نشدن داریوش شجاعیان به اردوی تیم ملی عنوان کرد: احتمالاً کی‌روش نکاتی را به شجاعیان تذکر داده بود که این بازیکن رعایت نکرده است و همین موضوع باعث شده  نامش از فهرست جدید تیم ملی خط بخورد، کی‌روش برخی نکات را به من گوش زد کرد که حتماً در موردش با شجاعیان صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در ارتباط با شرایط تیمش در فرصت تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: ما تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی از نظر آمادگی دارند، ان‌شاءلله این فرصت هم برای ما مثمرثمر باشد تا با شروع مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyj7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور کفاشیان در تمرین تیم ملی/ مرد خنده‌رو به سمت کی‌روش رفت