تاریخ انتشار: 1395/08/18 12:18
کد خبر: 250289

دست‌نشان: تعطیلات لیگ برای‌مان عادی شده است

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان با اشاره به اردوی تدارکاتی تمیش در تهران، ‌گفت: ‌دیگر این تعطیلات برای‌مان عادی شده اما شروع کار پس از تعطیلات و اولین بازی واقعا سخت است.‌
دست‌نشان: تعطیلات لیگ برای‌مان عادی شده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نادر دست‌نشان اظهار کرد: بعد از پنج روز استراحت، از پنج‌شنبه هفته گذشته تمرینات‌ تیم از سر گرفته شد. روز گذشته (یک‌شنبه) نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم اروند خرمشهر رفتیم که در این بازی هشت بازیکن اصلی‌ام را بازی ندادم و از جوانانم استفاده کردم. ‌این دیدار شرایط خوبی داشت و طبیعتا بازی‌های تدارکاتی جهت ارزیابی بازیکنان ذخیره است.

وی بیان کرد: تمرینات‌مان را تا روز سه‌شنبه ادامه خواهیم داد و روز چهارشنبه استراحت می‌کنیم و پنج‌شنبه برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی تهران می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: ‌این اردو تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. طی این اردو، روز جمعه هفته جاری به مصاف صبای قم می‌رویم و در روز پایانی آن هم با تیم پیکان دیدار خواهیم کرد. همچنین به دنبال این هستیم که روز یکشنبه هفته آینده نیز یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری دیگر برگزار کنیم که البته هنوز تیمی را پیدا نکرده‌ایم.

وی افزود: همچنین قرار است در صورت توافق مسوولان باشگاه و شهرستان دزفول یک دیدار تدارکاتی دیگر به به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید زاده‌علی که از شهدای مدافع حرم است، در دزفول برگزار کنیم.

دست‌نشان در ادامه با اشاره به مصدومیت حسین بغلانی، بیان کرد: ‌او در بازی با پرسپولیس دچار شکستگی دست شد و متاسفانه هنوز نتوانسته است در تمرینات گروهی تیم شرکت کند.

وی در ارزیابی از آمادگی بازیکنان خارجی تیمش نیز عنوان کرد: ‌در بازی تدارکاتی روز گذشته هر چهار بازیکن خارجی‌مان بازی کردند. به هر حال نقاط ضعف و حسنی وجود دارد و هنوز برای این‌که بتوانند جزو نفرات اصلی تیم باشند باید تلاش بیشتری کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به تعطیلات لیگ، خاطرنشان‌کرد: ‌دیگر این تعطیلات برای‌مان عادی شده اما شروع کار پس از تعطیلات و اولین بازی، واقعا سخت است و احتمال پیش‌بینی نتایج وجود ندارد. شاید یک تیم خوب هم در اولین بازی‌اش پس از تعطیلات شکست بخورد.

وی ادامه داد: تعطیلات لیگ روی مسائل روحی - روانی بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد و ما برای این‌که بازیکنان‌مان را از نظر روحی آماده کنیم، تصمیم گرفتیم یک اردوی خارج از استان در برنامه‌مان داشته باشیم، چرا که همین نقل مکان تاثیر بسیاری روی روحیه بازیکنان دارد. امیدوارم در ادامه نیز کار را با روحیه بهتر دنبال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qydbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدارهای تدارکاتی استقلال در تعطیلات لیگ