تاریخ انتشار: 1395/08/18 12:21
کد خبر: 250288

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل سوریه

کارلوس کی‌روش ترکیب تیم خود را برای بازی با سوریه انتخاب کرده است.
ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل سوریه
به گزارش فرتاک ورزشی، کارلوس کی‌روش در اکثر موارد در آخرین روزهای باقی مانده تا دیدار با رقبای تیم ملی، از ترکیب اصلی تیم ملی مقابل تیم نیمکت نشین استفاده می کند. با توجه به غیبت بازیکنان لژیونر در آخرین تمرین تیم ملی در تهران، کی‌روش از ۱۴ بازیکن برای فوتبال درون تیمی استفاده کرد که تیم سبز پوش متشکل از محمدرضا اخباری، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، مهدی طارمی و اشکان دژاگه در یک سمت قرار گرفته بودند. با توجه به عملکرد خوب میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد در بازی های اخیر تیم ملی و تیم های باشگاهی خود حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی قطعی به نظر می رسد. البته مصدومیت نسبی وحید امیری و احتمال رسیدن او به این بازی شائبه‌هایی را درباره حضور او در میران به وجود آورده که در این صورت مهدی طارمی به روی نیمکت منتقل می شود. 
در نهایت می توان با توجه به آرایش ۱-۳-۲-۴ تیم ملی در بازی های گذشته، ترکیب زیر را برای حضور مقابل سوریه از سوی کی روش پیش بینی کرد که بی شباهت به دیدارهای اخیر تیم ملی هم نیست: 
دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (یک بازی ملی)
مدافع راست: رامین رضاییان (۱۴ بازی ملی)
مدافع چپ: میلاد محمدی (۷ بازی ملی)
مدافعان میانی: سید جلال حسینی (۱۰۸ بازی ملی) و مرتضی پورعلی گنجی (۱۵ بازی ملی)
هافبک‌های دفاعی: سعید عزت‌اللهی (۱۲ بازی ملی) و امید ابراهیمی (۱۸ بازی ملی)
 
هافبک راست: علیرضا جهانبخش (۲۵ بازی ملی)
 
هافبک چپ: مهدی طارمی (۱۴ بازی ملی) یا وحید امیری (۱۹ بازی ملی)
 
هافبک نفوذی: اشکان دژاگه (۳۵ بازی ملی)
 
مهاجم: رضا قوچان نژاد (۳۱ بازی ملی)
 
به راحتی می‌توان در ترکیب بالا متوجه کمبود بازی ملی بازیکنان شد جایی که هیچ کدام از دروازه‌بان‌های تیم ملی موفق به انجام پنج بازی ملی هم نشده‌اند و هشت بازیکن احتمالی حاضر در ترکیب تیم ملی هم کمتر از ۲۰ بازی ملی را انجام داده‌اند. با این وجود، نظم بالای تیمی و عملکرد ایران در بازی های گذشته موجب دلگرمی اهالی فوتبال شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pz9ao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرد اول دروازه تیم ملی، مرد پنجم شد!