تاریخ انتشار: 1395/04/28 15:12
کد خبر: 273288

قصه ی رحمتی و کمیته انظباطی بالاخره تمام شد

محرومیت رحمتی قطعی است
قصه ی رحمتی و کمیته انظباطی بالاخره تمام شد

سرویس لیگ برتری فرتاک ورزشی،در نهایت اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص این پرونده صحبت کرده است. در حالی مهدی رحمتی درخواست تجدید نظر خواهی ویژه داده است.
اسماعیل حسن زاده در این باره می گوید:« محرومیت مهدی رحمتی از حضور در دو بازی نخست لیگ برتر بخشیده نمی‌شود اما پرونده محرومیت هواداران باشگاه استقلال به کمیته استیناف ارسال شده است. »
اسماعیل حسن‌زاده  درباره‌ی اعتراض باشگاه استقلال مبنی بر اینکه چرا محرومیت مهدی رحمتی در بازی آخر فصل گذشته مقابل صبای قم اعمال نشد تا آن‌ها در دو بازی ابتدای فصل این دروازه‌بان را به دلیل محرومیت نداشته باشند و اینکه آیا احتمال بخشش محرومیت این دروازه‌بان وجود دارد یا نه می گوید:«دلیل این صحبت‌ها را نمی‌دانم اما راجع به محرومیت‌های انضباطی که از فصل گذشته به این فصل موکول شده نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ‌های پایین‌تر هم هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد. همه‌ی محرومیت‌ها باید اجرا شوند.»
 او با اشاره به بازی استقلال و تراکتورسازی که در هفته‌ی بیست‌ونهم لیگ پانزدهم برگزار شد توضیح می دهد: «آرای مربوط به بازی استقلال و تراکتورسازی هم که در آن محرومیت‌هایی به برخی اعمال شده قطعی است و از هفته اول لیگ برتر اجرا می‌شود. در بخش‌های قابل تجدیدنظر هم پرونده‌ها به کمیته استیناف ارسال شده و باید منتظر بمانیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjzer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فوری/شهباز زاده در استقلال ماندگار شد