تاریخ انتشار: 1395/08/18 20:27
کد خبر: 250173

تغییرات جالب بوندس لیگا/ پر از شگفتی های عجیب!

تیم‌های بوندس‌لیگایی که تا پایان هفته دهم نباخته‌اند!
تغییرات جالب بوندس لیگا/ پر از شگفتی های عجیب!

به گزارش فرتاک ورزشی،تنها سه تیم در ده هفته گذشته بوندس‌لیگا شکستی نداشته‌اند. جدا از بایرن‌‌ مونیخ که روند طبیعی خود را طی می‌کند، دو تیم دیگر از قدرت‌های سنتی آلمان نیستند؛ یکی آر.بی لایپزیگ است که هفت سال از تاسیس‌اش می‌گذرد و دیگری هوفن‌هایم که با وجود قدمت بالا، هیچ وقت تیمی قدرتمند و مایه دردسر بزرگان نبوده است.

 لایپزیگ، تنها تیمی که از شرق آلمان آمده پابه‌پای بایرن بالا می‌رود. آنها قصد عقب‌نشینی ندارند. در مورد این اعجوبه‌ها زیاد نوشته‌ایم اما هوفن‌هایم هم داستانی دوست‌داشتنی دارد.

 داستانِ هوفن‌هایم وقتی جالب می‌شود که بدانیم سرمربی این تیم، یولیان ناگلسمان، تنها ۲۹سال سن دارد. بازیکنان یکی از کوچک‌ترین شهرهای حاضر در بوندس‌لیگا،  باواریایی‌ها را در خانه متوقف کردند و تنها چهار امتیاز تا صدرفاصله دارند. پس از موفقیت و قهرمانی در رده جوانان، کادر مدیریتی هوفن‌هایم سرانجام به ناگلسمان اعتماد کرد و هدایت تیم اصلی را به او سپرد. تیم ویزه او را مورینیوی کوچک می‌داند اما ناگلسمان در حالی به نیمکت یک تیم در سطح اول فوتبال اروپا رسیده که مورینیو اولین‌بار در ۳۷سالگی، فرصت هدایت یک تیم را پیدا کرد.

 یولیان ناگلسمان، تا امروز، یعنی تا پایان هفته دهم بوندس‌لیگا، به تیمی نباخته. شاگردان او حالا در رتبه‌ای قرار دارند که می‌تواند در پایان فصل، ضامن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود. یولیان ناگلسمان، همین حالا از ۸۸بازیکن شاغل در بوندس‌لیگا جوان‌تر است. او بعد از قهرمانی در رده جوانان با هوفن‌هایم، پیشنهاد بزرگ بایرن را رد کرد و حالا در سطح اول فوتبال مشغول به کار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mb8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ریبری به تمرینات بایرن مونیخ