تاریخ انتشار: 1395/04/28 16:19
کد خبر: 273276

رضاییان هم باید برمی گشت!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که ناراحتی هواداران این تیم از مهدی طارمی لحظه‌ای بود و آنها از مهاجم تیم‌شان حمایت خواهند کرد
رضاییان هم باید برمی گشت!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد پنجعلی در خصوص اینکه آیا در فصل جدید با باشگاه پرسپولیس همکاری خواهد کرد یا خیر، گفت: فصل گذشته به‌عنوان رئیس آکادمی فوتبال فعالیت کردم، ولی در حال حاضر مسئولیتی در پرسپولیس ندارم. مسئولان باشگاه هنوز با من صحبتی انجام نداده‌اند، البته شاید تا چند روز آینده همه‌چیز مشخص شود.

وی در واکنش به بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس عنوان کرد: اتفاق بسیار خوبی رخ داد که فکر می‌کنم به سود طارمی و پرسپولیس خواهد شد. من معتقدم ناراحتی هواداران پرسپولیس از طارمی لحظه‌ای بود و مطمئناً آنها از این بازیکن حمایت خواهند کرد. به‌هر حال هواداران پرسپولیس بازی‌های خوب طارمی را از یاد نبرده‌اند. به‌نظر من رامین رضاییان هم باید به پرسپولیس برمی‌گشت، چون در فصل آینده بیشتر دیده می‌شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با بازگشت طارمی، حالا پرسپولیس شرایط خوبی دارد. امسال این تیم کار سختی خواهد داشت و باید در آسیا هم بازی کند. امیدوارم که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار خود و فوتبال ایران دفاع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lp8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمام_ پرسپولیس با طارمی دو سال بست