تاریخ انتشار: 1395/08/19 15:30
کد خبر: 250036

چهار ایرانی در خطر محرومیت مقابل قطر

تیم ملی ایران در حالی روز 25 آبان ماه به مصاف سوریه می رود که چهار بازیکن تک اخطاره در ترکیب خود دارد که می توانند از حضور در بازی حساس بعدی محروم شوند.
چهار ایرانی در خطر محرومیت مقابل قطر

به گزارش فرتاک ورزشی، دریافت اخطارهای بی مورد در بازی های قبلی مقابل رقبا حالا کارلوس کی روش و شاگردانش را در آستانه اتفاقی تلخ قرارداده است چون چهار ستاره کلیدی ایران در جدال با سوریه ممکن است از بازی با قطر محروم شوند.
 
پژمان منتظری، وحید امیری، رامین رضائیان و اشکان دژآگه چهار بازیکن اصلی و کلیدی ایران محسوب می شوند که یک اخطار در کارنامه انضباطی خود دارند و در صورت دریافت کارت زرد دوم در جدال آتی برابر سوریه از بازی روز ششم انتخابی جام جهانی برابر قطر در دوحه محروم خواهند شد؛ البته به این جمع باید سردار آزمون هم اضافه شود اما بهترین گلزن ایران با یک جلسه محرومیت انضباطی مقابل سوریه غایب خواهد بود تا حضورش در دوحه تضمین شود.

با توجه به این که سوریه فوتبالی فیزیکی مبتنی بر قوای جسمانی و خشن ارائه می دهد، احتمال این که شاگردان کی روش اسیر جنگ ها و درگیری های فیزیکی شده و از داور اخطار بگیرند وجود دارد؛ از همین رو ملی پوشان باید مراقب باشند تا از داور اخطاری نگیرند تا بازی حساس با قطر در اوایل فروردین ماه 96 را از دست ندهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmwwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: مقابل سوریه از بازیکنان فانتزی استفاده می‌کنیم