تاریخ انتشار: 1395/08/20 21:00
کد خبر: 249808

واکنش تند منصوریان در خصوص جدایی‌طلب‌های استقلال

بازیکنانی که با حواشی زیادی به استقلال پیوستند، حتی با وجود آمادگی به سختی میتوانند نظر منصوریان را برای حضور در ترکیب جلب کنند
واکنش تند منصوریان در خصوص جدایی‌طلب‌های استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی،هرچند یک اصل کلی در فوتبال وجود دارد که سرمربی معمولا به تیم برنده دست نمی زند ولی به هرحال بازیکنانی در استقلال وجود دارند که هرچقدر هم که آماده باشند اصلا عملکردشان دیده نمی شود و حتی در لیست 18 نفره تیم شان هم قرار نمی گیرند.

 

از بین بازیکنان استقلال که مدت ها است در لیست 18 نفره استقلال جایی ندارند آرش افشین مهمترین آنها است. افشین بعد از 2 سال دوری از فوتبال به دلیل مشکلات سربازی و البته مصدومیت با استقلال قرارداد امضا کرد ولی با وجود اینکه به گفته حاضران در تمرین استقلال و البته خود علیرضا منصوریان آمادگی کاملا خوبی دارد همچنان دور از ترکیب تنها تلاش می کند که با خوب تمرین کردن خودش را آرام کند. البته شاید منصوریان قصد دارد این بازیکن را در نیم فصل و در اوج آمادگی اش به بازی بگیرد چرا که بعید است سرمربی جوان آبی ها به راحتی از نام افشین عبور کند.

 

اما نفر بعدی میثم مجیدی است، بازیکنی که فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و در چند اردوی تیم ملی هم حضور داشت اما از بعد از شکست 4 بر 2 استقلال در دربی فصل گذشته ظاهرا همه چیز برای او تمام شد. مجیدی در این فصل با وجود آمادگی بالا اصلا در برنامه های منصوریان جایی ندارد و شاید این بازیکن در نیم فصل مجبور شود در تیم های دیگر شانسش را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دنبال کند.

 

امین حاج محمدی با قراردادی یک میلیارد و 100 میلیون تومانی یکی از گران قیمت ترین بازیکنان این فصل استقلال است که حتی در یک بازی هم در لیست 18 نفره استقلال جایی نداشته است چه برسد به این که بخواهد بازی کند. با رفتاری که منصوریان با این بازیکن می کند کاملا مشخص است که تمایلی به حضور او در استقلال ندارد و حاج محمدی از هم اکنون برای نیم فصل باید به دنبال تیم بگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebk99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت میلیاردرهایی که به نیکمت استقلال منگنه شده‌اند!