تاریخ انتشار: 1395/08/21 12:33
کد خبر: 249756

تصمیم منصوریان برای جانشین غفوری

آبی پوشان باب مذاکرات با دانیال ماهینی مدافع راست تیم استقلال خوزستان را باز کردند
تصمیم منصوریان برای جانشین غفوری

به گزارش فرتاک ورزشی،در همین ارتباط مطلع شدیم مسئولان باشگاه استقلال بعد از قطعی شدن وضعیت وریا غفوری بلافاصله باب مذاکرات خود با دانیال ماهینی مدافع راست تیم استقلال خوزستان باز کردند تا در صورت توافقات لازم این بازیکن را جانشین وریا غفوری مدافع مصدوم خود کنند.

اتفاقی که در مورد حسین کنعانی زادگان هم رخ داد و این بازیکن وقتی مصدوم شد از لیست تیم استقلال تهران خارج شد و به جای او پادوانی جذب شد. ماهینی ۲۲ ساله در اردوهای قبلی تیم ملی سابقه دعوت به تیم ملی هم در کارنامه خود دارد. گفتنی است مذاکرات مسئولان با دانیال ماهینی ادامه دارد و در صورت توافق این بازیکن در نیم فصل پیراهن آبی های خوزستان از تن خارج و پیراهن آبی های تهران را بر تن خواهد کرد.

با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه استقلال خوزستان مدیران این باشگاه با فراخواندن بازیکنان سرشناس خود مانند رحیم زهیوی، محمد طیبی، بیت سعید، میثم دورقی و دانیال ماهینی توافقنامه ای را امضا کردند اگر تا نیم فصل ۵۰ درصد قرارداد خود را دریافت نکردند می توانند قراردادشان را فسخ کنند. این درحالی است که بازیکنی مانند دانیال ماهینی تاکنون فقط ۱۰ درصد دریافتی داشته است. با تمامی این تفاصیل باید منتظر ماند و دید در پایان نیم فصل لیگ برتر کشورمان چه اتفاقاتی پیرامون نقل و انتقالات باشگاه ها به وجود خواهد آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebk5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماهینی در راه استقلال؟