تاریخ انتشار: 1395/08/21 15:39
کد خبر: 249732

مهاجرانی: پرسپولیس تمام فاکتور‌های لازم را برای قهرمانی دارد

استقلال و تراکتور هم هستند اما پرسپولیس کامل ترین تیم را برای قهرمانی دارد
مهاجرانی: پرسپولیس تمام فاکتور‌های لازم را برای قهرمانی دارد

به گزارش فرتاک ورزشی،حشمت مهاجرانی در خصوص درگذشت مرحوم پورحیدری گفت: پورحیدری از بزرگان باشگاه استقلال بود که سال‌ها بدون منت و با عشق در تیم محبوبش کار کرد. او و علی پروین واقعا استقلال و پرسپولیس را با چنگ و دندان حفظ کردند و اینکه می‌گویند رختکن این دو تیم در صندوق عقب ماشین‌هایشان بوده، صحت دارد. پورحیدری از نامداران استقلال بود که متاسفانه از بین ما رفت. او هیچ گاه بابت کارهایش برای استقلال سر این تیم منت نگذاشت.

مهاجرانی ادامه داد: پورحیدری بسیار خوش‌اخلاق بود و کسی را آزرده خاطر نمی‌کرد.من می‌توانم از او و محمدرضا زادمهر به عنوان بااخلاق‌ترین‌ها نام ببرم چرا که همواره رعایت ادب و احترام در سرلوحه کار آنها قرار داشت.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: به برانکو تبریک می‌گویم چرا که تیم خوبی دارد و همه ابزار موفقیت در پرسپولیس دور هم جمع شدند. پرسپولیس از درون دروازه با بیرانوند تا جلوی زمین با طارمی وضعیت خوبی دارد. این تیم کاپیتان دارد. مدافع دارد. بازی‌ساز دارد و گلزن هم دارد.

مهاجرانی تصریح کرد: کارشناسان فوتبال می‌گویند یک تیم برای قهرمان شدن نیاز به ۷ فاکتور دارد که معتقدم این ۷ فاکتور در پرسپولیس حضور دارد. به همین دلیل شانس موفق شدن این تیم نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است اما تراکتورسازی و استقلال هم شرایط خوبی دارند.

وی در خصوص اینکه چرا در فوتبال ایران کار نمی‌کند، گفت: یکی دو بار شانسم را در این باره امتحان کردم اما موفق نشدم. جالب است بگویم من در چند کشور که با مترجم حرف می‌زدم توانستم موفق شوم اما در فوتبال کشورم که زبانش، زبان مادری است نتوانستم موفق شوم. به هر حال برای موفقیت شما نیاز به ابزار و زیرساخت دارید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebkqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمان ویژه پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز