تاریخ انتشار: 1395/08/21 19:25
کد خبر: 249678

نصرتی:حمایت از خطیبی به جا بود

مدافع ماشین‌سازی گفت: شرایط تیم بعد از حمایت صورت گرفته توسط هیات مدیره خوب است و کار را با قدرت ادامه خواهیم داد.
نصرتی:حمایت از خطیبی به جا بود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد نصرتی درباره شرایط ماشین‌سازی و بازی این تیم در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با حمایتی که مدیریت از سرمربی تیم داشت توانستیم با تمرکز یک برد خوب مقابل خونه‌به‌خونه به دست بیاوریم و به مرحله بعد صعود کنیم. 

وی افزود: الان تمرینات مناسبی را با حضور مربی پرتغالی جدید تیم و همچنین با اضافه شدن مصدومان برای بازی با ذوب‌آهن سپری می‌کنیم. نگاه‌مان کسب رتبه‌های بهتر در جدول و همچنین رسیدن به مراحل پایانی جام حذفی و حتی قهرمانی است. 
مدافع ماشین‌سازی درباره اینکه چقدر امیدوارند این تیم بتواند با رسول خطیبی در لیگ و جام حذفی حضوری موفق داشته باشد، گفت: 
هرچند نباید زیاد توقعات را از ماشین‌سازی که بعد از 20 سال به لیگ برتر صعود کرده بالا برد اما حمایت‌های صورت گرفته از رسول خطیبی خوب و بجا بود. قطعا ماشین‌سازی با رسول خطیبی دوباره به روزهای خوب خود برخواهد گشت و ناکامی‌های اخیر را جبران می‌کنیم. 
نصرتی درباره مصدومان ماشین‌سازی و اینکه آیا همه تا شروع رقابت‌های جام حذفی و همچنین لیگ آماده می‌شوند، اظهار داشت: همه بازیکنان در حال آماده شدن هستند اما به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند. منتظر بازگشت کامل مدافع برزیلی، نریمان‌جهان و همچنین پیام صادقیان هستیم که در تمرین امروز بازهم یک مقدار دچار مصدومیت شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8ya5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرتضی اسدی: باخت به تراکتور تنها یک اتفاق بود / در جام حذفی باید هوشیار باشیم