تاریخ انتشار: 1395/08/22 17:38
کد خبر: 249534

پایان یافتن اردوی کیش بدون بازی تدارکاتی/تمدید مذاکرات آجورلو با رفیعی

دیدار تدارکاتی تراکتورسازی با منتخب کیش لغو شد
پایان یافتن اردوی کیش بدون بازی تدارکاتی/تمدید مذاکرات آجورلو با رفیعی

به گزارش فرتاک ورزشی،اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی بدون انجام بازی دوستانه روز دوشنبه به پایان می رسد. طبق برنامه قرار بود تراکتورسازان دیدار دوستانه با تیم منتخب کیش برگزار کنند که این بازی به علت همزمانی با مسابقات کیش لغو شد. 

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی  بعدازظهر امروز در کیش پیگیری می شود  و شاگردان قلعه نویی فردا هم در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کنند.همچنین تراکتورسازان ظهر روز دوشنبه از کیش به تبریز بازمی گردند. 

سروش رفیعی، سعید آقایی و جاسم کرار همراه با اعضای تیم تراکتورسازی به کیش نرفتند و در تبریز زیر نظر پزشک تیم فیزیوتراپی می کنند تا آماده مسابقات شوند.

ادینهو و بنگر مصدومان تیم پرسپولیس هم در اردوی کیش زیر نظر پزشک تیم تمرینات اختصاصی انجام می دهند. 

جلسه آجرلو با رفیعی 

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی قرار است بعد از بازگشت اردوی تیم در کیش جلسه ای با رفیعی برگزار کند تا تکلیف این بازیکن مشخص شود. 

سروش رفیعی خدمت سربازی اش در تیم تراکتورسازی به زودی به پایان می رسد. مسئولان تراکتورسازی چند مرتبه با سروش رفیعی مذاکره کردند اما تاکنون نتوانستند رضایت این بازیکن جلب کنند .براین اساس آجرلو قصد دارد بعد از اردوی کیش در جلسه ای تکلیف سروش رفیعی را مشخص کند. 

واکنش باشگاه تراکتورسازی بابت ادعای فولادیها 

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که سروش رفیعی تا پایان نیم فصل اول بازیکن ما است و بعد از آن کمیته انضباطی در مورد این بازیکن تصمیم می گیرد. 

این در حالی است که اژدری زاده مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان امروز اعلام کرد که سروش رفیعی با این تیم قرارداد دارد و بعد از پایان خدمت سربازی اش باید در تمرینات این تیم شرکت کند. 

براین اساس اختلافاتی بین  دو باشگاه تراکتورسازی با فولاد خوزستان بر سر سروش رفیعی ایجاد شده است که کمیته انضباطی باید وضعیت این بازیکن مشخص کند. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk5dp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آجورلو: ما به سروش برای قهرمانی نیاز داریم