تاریخ انتشار: 1395/08/22 20:00
کد خبر: 249504

می‌خواهم به تیم ملی دعوت شوم/ نمی‌دانم چرا در پرسپولیس گل نمی‌زنم

هافبک پرسپولیس لیگ برتر را به ماراتنی تشبیه کرده که در آن نمی‌توان با ۱۰ پیروزی به قهرمانی رسید.
می‌خواهم به تیم ملی دعوت شوم/ نمی‌دانم چرا در پرسپولیس گل نمی‌زنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،احمدزاده درباره اینکه کارشناسان زیادی پرسپولیس را مدعی قهرمانی می‌دانند پاسخ داده است: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده اما لیگ برتر ماراتنی است که در آن نمی‌توان با 10 پیروزی به قهرمانی رسید بلکه باید تلاشمان را بکنیم و به همه بازی‌ها به چشم یک فینال نگاه کنیم تا یک قهرمانی را برای هواداران بیاوریم و دل آنها را شاد کنیم.

 

فرشاد احمدزاده درخصوص حضور پرسپولیس در اردوی امارات گفته است: در این اردو همه چیز فراهم است و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند تا بتوانیم با یک بدن آماده به ادامه لیگ بازگشته و ان‌شالله با تداوم روند پیروزی‌ها بتوانیم نیم فصل را با صدرنشینی به پایان برسانیم.

 

اودر خصوص تفاوت آب و هوایی تهران و دبی گفت: بدن اگر آماده باشد در هر شرایطی می‌تواند جواب لازم را بدهد. ما هم تلاش می‌کنیم به این مرحله از آمادگی برسیم تا با پیروزی در دیدارهای بعدی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

وی در خصوص دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ برتر با پیکان گفت: پیکان یک مربی کاربلد مثل جلالی دارد که به شخصه علاقه زیادی به او دارم چون فوتبالم را مدیون این مربی هستم. امیدوارم با همت همه بچه‌ها و با بازگشت ملی‌پوشان از این دیدار هم 3 امتیاز ممکن را کسب کنیم.

 

هافبک تهاجمی پرسپولیس درباره اینکه چقدر امیدوار به ملی‌پوش شدن است عنوان کرد: همه بازیکنان دوست دارند لباس تیم ملی را بپوشند و من هم این اتفاق را دوست دارم تا به تیم ملی کشورم کمک کنم. شاید کی‌روش صلاح نمی‌‌داند تا من را دعوت کند و یا سایر بازیکنان بهتر هستند اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

 

وی در مورد اینکه چرا با وجود بازی تهاجمی، کمتر گلزنی می‌کند گفت: سیستم بازی ما 4-4-2 لوزی است و من 50 درصد در دفاع و 50 درصد در خط حمله حضور دارم. البته فرصت سوزی هم زیاد داشتم اما اگر قسمت شود گلزنی‌هایم را آغاز خواهم کرد.

 

احمدزاده درباره اینکه همه گل‌هایش را با ضربه سر به ثمر رسانده و اینکه آیا با توجه به قد کوتاهش این گل‌ها شانسی بوده یا روی تمرینات قبلی گفت: 4 گل با ضربه سر که شانسی نمی‌شود! کلا ضربه سر خوب می‌زنم و با توجه به اینکه والیبال بازی می‌کردم پرشهای خوبی دارم. فقط اینکه نمی‌دام چرا در پرسپولیس نمی‌توانم با پا گل بزنم و شاید قسمت نیست! امیدوارم این اتفاق هم هرچه سریع‌تر رخ بدهد.

 

فرشاد درباره علاقه اش به والیبال می گوید: من هم مثل سایر مردم ارومیه به والیبال علاقه زیادی دارم و هر زمانی که به شهرم رفته‌ام 3-4 روز پیاپی را والیبال بازی می‌کنیم.

 

احمدزاده در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها برای مراسم ختم پورحیدری سنگ تمام گذاشتند یادآور شد: کری‌خوانی‌ برای هواداران است که فوتبال را زیبا کرده است اما هر زمانی که یک پیشکوست فوتبال از بین ما می‌رود دیگر به سرخابی بودن وی ارتباطی ندارد و همه ناراحت می‌شویم. همه سرخابی‌ها برای مردم و ملت ایران برای کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند و برای ما هم عزیز هستند.

 

او درباره اینکه با این وجود هواداران در فضای مجازی بعضا به فحاشی می‌پردازند گفت: این هم یک فرهنگ است که باید ما ایرانی‌ها بیشتر روی آن کار کرده و این را یاد بگیریم که صفحه شخصی هرکسی مربوط به خودش است و نباید به بزرگان و خانواده آنها بی احترامی کرد.

 

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه چرا کم مصاحبه می‌کند، تصریح کرد: کلا به مصاحبه کردن علاقه ای ندارم اما برخی می‌گویند که رسانه را دوست ندارم که این طور نیست و همیشه در کمال احترام گفته‌ام مصاحبه نمی‌‌کنم. بیشتر عادت دارم ساکت باشم و بی حاشیه کارم را بکنم. اصلا ضد رسانه‌ای نبوده و نیستم و همیشه با رسانه‌ها رابطه خوبی داشته‌ام و هیچگاه هم گله‌ای از رسانه‌‌ها نکرده‌ام. کمتر مصاحبه می‌کنم تا بهتر کارم را انجام دهم.

 

احمدزاده درباره اینکه پرسپولیس امسال را چطور ارزیابی می‌کند گفت: بازی‌های آسیایی ما از بهمن آغاز می‌شود و پس از ‌آن باید هر 3-4 روز یک بار بازی کنیم. ان‌شالله به یک توانایی برسیم که آمادگی لازم را به دست بیاوریم و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

 

وی درباره اینکه شاید پرسپولیس کارش را از پلی‌اف آغاز کند، گفت: این مسائل مهم نیست. یکی دو بازی کم و زیاد برای تیمی که می‌خواهد قهرمان ایران شود و هدفش نیز قهرمانی آسیا هست، مهم نیست. ما همه بازی‌ها را باید ببریم چه پلی‌‌آف باشد چه گروهی.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39p97w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمدزاده: لیگ ماراتنی است که با ۱۰ برد نمی‌توان قهرمان شد