تاریخ انتشار: 1395/08/23 10:06
کد خبر: 249427

انتقاد یک استقلالی از رفتارها با پورحیدری

همدوره منصور پورحیدری معتقد است باید بساط مرده پرستی را جمع کرد.
انتقاد یک استقلالی از رفتارها با پورحیدری
به گزارش فرتاک ورزشی، اصغر حاجیلو که زمانی همدوره مرحوم منصور پورحیدری بود از اینکه برای وی در زمیان حیاتش مراسم نگرفتند ناراحت است.
حاجیلو می‌گوید:  منصور پورحیدری و ناصر حجازی رفتند حالا بهتر است که پیشکسوتانی که زنده‌اند را دریابیم. افرادی که سال‌ها زجر و بدبختی کشیدند را دریابیم. باید سیستم فکری‌مان را در مورد پیشکسوتان تغییر بدهیم. کاش مجلس با شکوهی برای پورحیدری در زمانی که زنده بود می‌گرفتیم زمانی که او در رأس کار قرار داشت. کاش او زمانی که زنده بود می‌فهمید که چقدر محبوب است و مردم دوستش دارند. اما افسوس که زمان تشییع پیکرش هواداران به استقبال او آمدند. کاش پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال را قبل از مرگ‌شان دریابیم و مراسمی در شأن آنها برگزار کنیم و با این مراسم به آنها روحیه بدهیم.
حاجیلو با انتقاد از مرده‌پرستی گفت: بهتر است بساط و سفره مرده‌پرستی را جمع کنیم و قدر آدم‌ها را قبل از مرگ‌شان بدانیم. همین چند روز پیش نمایشگاه مطبوعات برگزار شد رسانه‌ها می‌توانند سفره مرده‌پرستی را جمع کنند و کار کنند که مسئولان در زمان حیات پیشکسوتان به آنها رسیدگی کنند نه فقط پیشکسوتان فوتبال بلکه کل جامعه ورزش را می‌گویم. چه داوران، چه مجریان تلویزیونی و چه روزنامه‌نگارانی چون اردشیر لارودی و پرویز زاهدی. باید قدر آدم‌ها را بدانیم. بهرام شفیع در سنگاپور به من لقب اصغر با تعصب را دارد. باید قدر مجریان تلویزیون و گزارشگران تلویزیونی را هم بدانیم همه ما بهتر است در زمان زندگی به یکدیگر بیشتر محبت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o8ek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله به سرمربی محبوب استقلال با چاقو