تاریخ انتشار: 1395/08/23 17:53
کد خبر: 249346

زمزمه های جدایی مدافع استقلال در نیم فصل/ این بار مگویان

با آمادگی زوج‌های خط دفاعی آبی پوشان پایتخت، مگویان دیگر جایی در ترکیب اصلی ندارد
زمزمه های جدایی مدافع استقلال در نیم فصل/ این بار مگویان

به گزارش فرتاک ورزشی،مگویان که توسط ادموند اختر مهاجم سابق آبی ها به استقلال ترانسفر شده است مثل بقیه بازیکنان تمرین می کند اما اشتباهاتش در زمین باعث شده کادر فنی دیگر به او اعتقاد نداشته باشند. اشتباه هایی که البته غیرعمدی هم هستند.

در این میان ادموند اختر مهاجم کهنه کار و پیشکسوت استقلال که این روزها در ترانسفر بازیکنان ارمنی نقش پر رنگی دارد سعی دارد با ایجاد جو آرام فضای رسانه ای، تجربه بد خبر رفتن بختیار رحمانی و کاوه رضایی برای مگوئیان را تکرار نکند. چون خیلی خوب می داند که اگر این اتفاق بیفتد، مگویان با غضب هواداران استقلال مواجه شود.

از طرف دیگر طبق گفته های اختر در تمرین امروز استقلال مگویان از لیگ روسیه و لیگ لهستان پیشنهاد دارد. ادموند اختر خوب می داند حتی ممکن است روزبه چشمی جایگزین مگویان در ترکیب شود و دست استقلال برای جذب یک بازیکن دیگر هم باز بماند.

در هر حال ممکن است مگویان در بازیهای آینده استقلال، آنقدر خوش بدرخشد که در استقلال ماندگار شود اما هر چه هست، حضور شخص سومی در این ماجرا به عنوان اصلی ترین عامل فشار برای رفتن مگوئیان از استقلال است .فردی که تاثیرش در تیم کمتر از منصوریان نیست! ابعاد این ماجرا در روزهای آینده بیشتر مشخص می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyqkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم منصوریان راجع به جایگزین غفوری در بازی با صبا