تاریخ انتشار: 1395/08/23 18:36
کد خبر: 249336

بیرانوند: گچ دستم عصای دست رسانه‌ها شده است!/ از ناامید شدم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دستم نیاز به جراحی ندارد
بیرانوند: گچ دستم عصای دست رسانه‌ها شده است!/ از ناامید شدم!

به گزارش فرتاک ورزشی،آسیب دیدگی دست علیرضا بیرانوند و نرسیدن او به بازی تیم ملی مقابل سوریه به شکل عجیبی سوژه رسانه ها و البته علاقه مندان به فضای مجازی شده است. بیرانوند در گفت و گویی در مورد شرایط حال حاضر خودش و حاشیه هایی که در پی مصدومیتش پیش آمده صحبت کرده است:

 

* : درباره شرایطت بگو.

 

تنها نگرانی من این است که گچ دستم عصای دست تمام رسانه‌ها شده است. خودم هم از دستم ناامید شدم. گاهی اوقات می‌بینم رسانه‌ها برای دستم تصمیم می‌گیرند در حالیکه خودم صاحب آن هستم. خودم می‌دانم کی قرار است گچ دستم باز شود و کی با آن کار کنم. مدتی که این اتفاق برایم افتاده است هر روز صبح می‌بینم رسانه‌ای در مورد آن مطلبی می‌نویسد.

 

* : چه مطالبی را خواندی؟

 

یکی می‌گوید سه بازی و دیگری می‌گوید پنج بازی را از دست داده‌ام. برخی می‌گویند بازی با پیکان و تراکتورسازی را از دست داده‌ام. خودم هم شک کردم. اینجا به هواداران می گویم دستم بهتر شده و از زمانی که به دبی آمدم تمرینات استقامتی را انجام می‌دهم. فقط کار با توپ را انجام نمی‌دهم اگرچه کارهای گلری پیگیری می شود. امیدوارم زمانی که دستم را باز می‌کنم بعد از دو سه روز با فیزیوتراپی بتوانم به شرایط ایده‌آل برسم. قرار است دوشنبه یا سه‌شنبه دستم را باز کنم و با فیزیوتراپی شرایط را بهتر کنم. عکس هم باید بگیرم چون دستم چهار هفته در گچ بوده است.

 

* :گچ دستت را در دبی باز می‌کنی؟

 

سه‌شنبه در دبی تمرین داریم، چهارشنبه و پنج‌شنبه استراحت داریم به همین دلیل دستم را اینجا باز می‌کنم تا در دو روزی که استراحت داریم بتوانم صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی کنم. اگر از این فرصت استفاده نکنم و بخواهم تهران بیایم چهارشنبه گچ دستم را باز کنم فایده‌ای ندارد.

 

* : برخی می‌گویند باید برای باز کردن دستت و جراحی به آلمان بروی، درست است؟

 

نمی‌دانم چرا چنین چیزی اتفاق افتاده است. اصلا قرار نیست به آلمان بروم و گچ دستم را باز کنم. دستم را اینجا هم نشان دادم و گفتند نیازی به جراحی ندارد. تمام گلرها دست‌هایشان را با نوار می‌بندند. مچ دست دروازه‌بان‌ها ظریف است و گاهی اوقات شوت‌هایی به سمت ما می‌آید که ممکن است دردهایی را ایجاد کند. از قبل هم درد داشتم اما در زمانی بازی با استقلال خوزستان این درد بیشتر شد. از این وضعیت ناراحتم چون بازی تیم ملی را از دست دادم و در این سه چهار هفته یکی از سخت ترین شرایط روزهای زندگی ورزشیم است.

 

* : اردوی پرسپولیس در دبی را چطور می‌بینی؟

 

اردوی خوبی بود. کادر فنی بهترین کار را انجام داد که بازیکنان جوان در اردو حضور دارند. البته هفت بازیکن تیم ما در اردوی ملی هستند و این تأثیرگذار است. بهترین کار را برانکو و کادر فنی انجام داد که اردویی را در دبی برگزار کرد. خودتان می‌دانید رسانه‌ها خبرهایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس پلی‌استیشن بازی می‌کنند. به هر حال پلی استیشن نیاز است. همه می‌بینند ما چه زجری می کشیم. تنها تیمی هستیم که صبح دو نوبت تمرین می‌کنیم. هم در چمن و هم بعدازظهر در سالن وزنه تمرین داریم. هیچ تیمی در اردو ساعت 7 و 30 بیدار نمی‌شود اما ما همین ساعت از خواب بیدار می‌شویم. می‌توانید تیمی را در لیگ برتر پیدا کنید که ساعت 7 و 30 از خواب بیدار شود؟ اصلا بدن‌شان اجازه می‌دهد؟ اما ما اینجا همین ساعت از خواب بیدار می‌شویم. 9 تا 12 هم تمرین می‌کنیم. بعدازظهر هم دوباره تمرینات پیگیری می‌شود. بنابراین بازی با پلی‌استیشن نیاز است. اگر یکی دو ساعت به ما اجازه ندهند که به خرید برویم شرایط سخت خواهد بود. هواداران مطمئن باشند آخر فصل بچه‌ها مزد زحماتی که می‌کشند می‌بینند. امیدوارم با این تمرینات سخت قهرمان شویم.

 

* : فکر می‌کنی به بازی با پیکان برسی؟

 

تلاشم را می کنم به خاطر همین می‌خواهم دستم را باز کنم. 10 روز دیگر با پیکان بازی داریم تلاش می‌کنم تا در طول یک هفته دستم را درمان کنم. همه سعی من این است در نخستین بازی تیمم حضور داشته باشم.

 

* : تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه بازی دارد و جای شما در این مسابقات خالی است.

 

بله، هر روز، روزها را می‌شمارم تا سپری شود. این بازی واقعا سخت است. ناراحتم از اینکه با تیم ملی نیستم. دلم برایشان تنگ است. بعد از جام جهانی برزیل وقتی به تیم ملی دعوت شدم اولین بار است که همراه آنها نیستم. دوست دارم این بازی زود تمام شود و بچه‌ها دست پر برگردند. قطعا بازی سختی روبه‌رو داریم. به جز بازی با سوریه با شرایط آب و هوایی هم روبه‌رو هستیم. البته فکر می‌کنم بازی با گینه نو کمک زیادی به تیم ملی کرد. بچه‌ها با آمادگی بالا بازی را پرگل به پایان رساندند و هم حالا برای بازی با سوریه آماده هستند. سوریه تیم سخت‌کوشی است اگر این سه امتیاز را بگیریم پنج فینال را پشت سر گذاشته‌ایم. همه بازی‌ها را باید مثل مسابقه فینال ببینیم و هنوز هم چیزی مشخص نیست.

 

* : احتمالا سوشا مکانی، اخباری یا مظاهری در درون دروازه قرار بگیرند. نظرتان در این باره چیست؟

 

برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم هر دو تیم صحیح و سالم از زمین خارج شوند و مصدومی نداشته باشیم چرا که آنها هم آرزو دارند سال‌های سال فوتبال بازی کنند. کی‌روش کسانی را دعوت می‌کند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. مربی گلرها هم کسی را انتخاب می‌کند که بتواند به تیم ملی کمک کند. من هم دعا می‌کنم هر کسی که درون دروازه قرار می‌گیرد در وهله اول گل نخورد و دوم اینکه رکوردمان نشکند. فکر می‌کنم ما نخستین تیمی هستیم که در طول مقدماتی جام جهانی در دور رفت گل نخوردیم.

 

* : در تمریناتی که داشتی نشان دادی بازی با پایت هم خوب است چون به خوبی دریبل می‌زدی.

 

چون من اول فوروارد بازی می‌کردم. زمانی که با مربیگری فرکی در تیم جوانان نفت بازی می‌کردم در پست هافبک وسط بازی می‌کردم. یک بار هم در خاطرم هست که فرکی همه را جمع کرد و گفت من هافبک وسط خودم را پیدا کردم. خدا را شکر می‌کنم که این اردو برای ما خوب بود از نظر بدنی در شرایط مساعدی قرار داریم. تمام تمریناتی که گلرها با دو دست انجام می‌دهند را من با یک دست انجام دادم. با دست چپم کار کردم و از طرفی بازی با پا هم داشتم که این موضوع برای دروازه‌بان خوب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lm7v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند بالاخره پرید