تاریخ انتشار: 1395/08/23 20:16
کد خبر: 249310

شوک برانکو به بازیکن جنجالی نیمکت نشین پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس دلیل جالبی برای نیمکت نشینی عالیشاه ارائه کرده است
شوک برانکو به بازیکن جنجالی نیمکت نشین پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی،مطرح شدن بحث حضور سروش رفیعی در پرسپولیس و نیمکت‌نشین شدن عالیشاه در چند بازی گذشته این تصور را بوجود آورد که برانکو زمینه‌ حضور هافبک تراکتورسازی را در تیمش فراهم می‌کند. حتی گفته می‌شد که سرمربی پرسپولیس با آمدن رفیعی دیگر نیازی به عالیشاه ندارد اما سرمربی سرخ‌ها در آخرین صحبت با مدیریت باشگاه اعلام کرد که هم رفیعی را می‌خواهد و هم حاضر به جدایی عالیشاه و هیچ‌کدام از بازیکنانش نیست.

 

این‌طور که یکی از نزدیکان برانکو می‌‌گوید مشکل برانکو با عالیشاه فنی بوده و برخلاف شایعات هیچ ارتباطی به اعتراض او بعد از تعویض نداشته است. برانکو از عالیشاه به دلیل شرکت نکردن در کارهای دفاعی و همچنین تماس بیش از حد با توپ و پاس ندادن به بازیکنان ناراحت است و به همین دلیل او را نیمکت‌نشین کرده تا این بازیکن شاید به خودش آمده و به روزهای اوج خود برگردد. عالیشاه که فصل گذشته توانست عنوان آقای پاس گل لیگ برتر را بدست بیاورد این فصل فقط یک پاس گل داده و برانکو هم او را نیمکت‌نشین کرد تا شاید این بازیکن به کیفیت فصل گذشته‌اش برگردد. از نظر سرمربی قرمزها این بازیکن که بیش‌ از حد به جایگاهش در ترکیب اصلی مطمئن بوده نیاز به یک شوک داشته است.

 

این فرد ادعا می‌کند وقتی یک مربی می‌خواهد بازیکنش بهتر شود و تلاش می‌کند تا او را به روزهای اوج برگرداند یعنی که او را می‌خواهد و اگر نمی‌خواست آن بازیکن را نیمکت‌نشین می‌کرد و تمام. اما برانکو خودش و از طریق دستیارانش بارها با عالیشاه صحبت کرده و تمرینات متفاوتی را برای او درنظر گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jky9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر برانکو درباره امید عالیشاه/ یکی از نزدیکان برانکو دلیل نیمکت نشینی امید را فاش کرد