تاریخ انتشار: 1395/08/24 16:00
کد خبر: 249166

کشوری‌فرد: نبرد صبا و استقلال جنگ دارا و ندار است/ قطع همکاری سازمان لیگ با اسپانسر به ضرر ما شد

مدیرعامل باشگاه صبای‌قم گفت: بازی استقلال و صبا جنگ دارا و ندار است اما برای ما بردن در این بازی مهم است.
کشوری‌فرد: نبرد صبا و استقلال جنگ دارا و ندار است/ قطع همکاری سازمان لیگ با اسپانسر به ضرر ما شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمدرضا کشوری فرد در مورد پیشنهادی که حامد لک از باشگاه سوئدی دارد اظهار داشت: اگر خود حامد لک بخواهد از صبا جدا شود ما مشکلی نداریم. یکسری صحبت ها با ما انجام داده است. حامد لک دروازه بان خوبی است اما ما هم جلوی پیشرفت این بازیکن را نمی گیریم. دو گلر خوب دیگر داریم و به مشکل نمی خوریم.

وی در مورد شرایط مالی باشگاه صبا و اقدامانی که قرار بود استاداری قم برای این تیم انجام دهد عنوان کرد: شرایط همچنان سخت است و با دشواری تیم را اداره می کنیم. اگر قرار به پول بود بازیکنان و کادرفنی ما دیگر نباید کار می کردند اما آنها با غیرت کار می کنند. به ما می گویند تیم دولتی هستیم اما نمی توانیم طبق قانون بودجه ای به شما بدهیم. خودمان هم نمی دانیم چه باید بکنیم. پرسپولیس و استقلال هم دولتی هستند اما اینکه چرا آنها بودجه دارند مانداریم؛ نمی دان!

مدیرعامل باشگاه صبای قم در مورد بازی روز جمعه این تیم مقابل استقلال در جام حذفی گفت: این جنگ بین تیم دارا و ندار است. بودجه استقلال کجا بودجه 5 میلیاردی صبا کجا. همین 5 میلیارد تومان هم کمک نمی کنند که تیم جمع شود. برای ما بازی با استقلال مهم است و سعی بچه ها هم پیروزی در این بازی است. 

کشوری فرد در خصوص اینکه از محل درامدهای این باشگاه در سازمان لیگ چرا کمک نمی گیرند و ماجرای قرارداد سازمان لیگ با سامانه ای که با آن قرارداد داشت به کجا رسید گفت: وقتی سازمان لیگ قرارداد خود با 3040 را قطع کرد باشگاه هایی مثل ما ضرر کردند. گفته اند قرار است سازمان لیگ با اسپانسر جدید قرارداد امضا کند و ما هم منتظر هستیم که این اتفاق بیفتد. البته اعتراض خود را همان موقع که همکاری اش با 3040 را قطع کرد اعلام کردیم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا خود باشگاه اسپانسر نمی گیرد گفت: ما اسپانسر داریم اما مگر حامیان مالی چقدر پول می دهند. تیمداری هزینه های دیگری هم دارد که با گرفتن اسپانسر خالی این هزینه ها پرداخت نمی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry756

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلیاردرهای نیمکت نشین استقلال!