تاریخ انتشار: 1395/04/29 10:49
کد خبر: 273140

آقای افشارزاده؛ توهین تماشاگران را شنیدی؟!

بهرام افشارزاده امروز در گفت و گویی از فرهنگ بالای تماشاگران استقلالی که در بازی با خونه به خونه، بازیکنان سابق این تیم را تشویق کرده اند سخن گفته ولی هیچ اشاره ای به توهین های تماشاگران به مهرداد میناوند نکرده است!
آقای افشارزاده؛ توهین تماشاگران را شنیدی؟!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال که به شخصه احترام خاصی برای ایشان قائل هستم، در گفت و گویی اعلام کرده است که تماشاگران استقلال نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند! و این را در خصوص رفتاری که این تماشاگران در بازی دیروز استقلال و خونه به خونه از خود نشان داده اند، بیان کرده اند که ما هم می گوییم با این بخش از صحبت ها که آن ها عمران زاده را تشویق کرده اند قبول داریم.

اما سوال اینجاست که آقای افشارزاده چرا توهین های هواداران استقلال را به مربی خونه به خونه که مهرداد میناوند و یک پرسپولیسی است را نشنیده است و تنها به تشویق بازیکنان سابق استقلال از سوی هواداران واکنش نشان داده است؟!

آقای مدیرعامل دوست داشتنی و قابل احترام که در صداقتت شکی وجود ندارد و خود بنده نیز یکی از دوستداران شما می باشم، لطف کنید از این پس به هر دوزمینه ها واکنش نشان دهید اگرچه بخوبی می دانیم قدر تماشاگران فهیم استقلال را باید دانست و حساب آنها با اندک تماشاگرنمای موجود در ورزشگاه ها متفاوت است، ولی بهتر بود که شما نسبت به هر دو رفتار واکنش نشان می دادید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjz6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس لطفن رعایت کنند/ مقابله با هواداران استقلال را  فراموش کنید

هواداران پرسپولیس ادب را به هواداران استقلال نشان خواهند داد
واکنش مهرداد میناوند به بی احترامی هواداران استقلال