تاریخ انتشار: 1395/08/27 11:54
کد خبر: 248665

اظهار نظر یاغی سابق پرسپولیس درباره یاغی کنونی

شماره 8 جنجالی اما محبوب پرسپولیس نظر مثبتی درباره نواللهی دارد و به ستایش از این بازیکن پرداخت.
اظهار نظر یاغی سابق پرسپولیس درباره یاغی کنونی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مجتبی محرمی سالها با در پرسپولیس با شماره 8 بازی کرد و عملکرد درخشانی هم از خود به نمایش گذاشت.

محرمی رفتارهای خاصی چه در میدان و چه در بیرون از میدان داشت. او بسیار با تعصب بازی می کرد و چند باری هم جنجال ساز شد و به همین خاطر بود که لقب یاغی پرسپولیس را به خود اختصاص داده بود اما هر چه بود اما از محبوبیت زیادی برخوردار بود و الان هم طرفداران خاص خود را داد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می رسد و از او به عنوان یاغی و معترض جدید سرخ پوشان یاد می شود احمد نوراللهی است.

این بازیکن جوان در پرسپولیس کم کم فرصت بازی کردن پیدا کرد و توانست جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند. تراکم بازیکن در پرسپولیس فصل جاری باعث شده تا فرصت بازی کمتر به نوراللهی برسد و این بازیکن تنها در یک بازی در فصل جاری در ترکیب اصلی سرخ پوشان به میدان رود.

نوراللهی از نیمکت نشینی راضی نیست و خبرهای زیادی درباره جدایی او از سرخ پوشان به گوش می رسد. محرمی درباره نوراللهی نظری متفاوت دارد و گفت: احمد نوراللهی بچه خوبی است. او سنت این پیراهن را بر هم زده‌است. این شماره 8 یاغی نیست!

تراکتور سازی جدی ترین مشتری نوراللهی است اما برانکو سرمربی پرسپولیس تاکید کرده که به این بازیکن نیاز دارد و او را نخواهد فروخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjvja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناز شصت برانکو!