تاریخ انتشار: 1395/08/28 21:56
کد خبر: 248360

دعوای پرسپولیس و استقلال بالا گرفت+ عکس

باشگاه استقلال نسبت به مطالب منتشر شده در روزنامه پیروزی واکنش تندی نشان داد.
دعوای پرسپولیس و استقلال بالا گرفت+ عکس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،محمد حسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در جریان نشست خبری علیرضا منصوریان در پاسخ به سوالی درباره تیتر روز پنجشنبه روزنامه پیروزی گفت: دفعه اول و دوم نیست که این روزنامه که خود را منتسب به باشگاه پرسپولیس می داند از این ادبیات استفاده می کند.

محمد حسین زرندی

وی افزود:روزهای گذشته نیز ادبیاتی عجیب درباره امید ابراهیمی نیز در این روزنامه استفاده شد و روز پنجشنبه نیز اتهاماتی به سرمربی تیم وارد شد. ما حق خود می دانیم که از طریق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری کنیم و قطعا این کار را خواهیم کرد.

روزنامه پیروزی

در همین حال،حسین قدوسی،سردبیر روزنامه پیروزی ساعاتی بعد به این موضوع واکنش نشان داد.

وی عنوان کرد:در این باره بدنیست که مسوولان استقلال به خودزحمت داده و روزنامه را مطالعه کرده و زود و اشفته قضاوت نکنند.تیتر روی جلد روزنامه پیروری با عنوان"اوج بازیکن سالاری در استقلال؛بازیکنان خواهان اخراج سرمربی"اختصاص دارد به تیم فوتبال بانوان استقلال که بازیکنانش به نوشته اغلب خبرگزاری ها دو روز متوالی به باشگاه رفته و مخالفت خود با تصمیم باشگاه نسبت به سرمربیگری نیلوفر اردلان را اعلام داشته اند.

قدوسی افزود:حال اینکه باشگاه  با این خواسته که مصداق بارز بازیکن سالاری است برخورد می کند یا خیر یک نکته است و نکته مهمتر این است که چرا بازیکنان به خود اجازه می دهند اینگونه به تصمیم باشگاه درقبال انتخاب سرمربی دخالت کنند.مدیررسانه ای استقلال که همکار ما بوده و خبرنگار است هم بهتراست کمی وقت گذاشته و روزنامه را مطالعه کرده و به رسانه ها،هوادران استقلال و سرمربی تیم اطلاعات کامل و صحیح ارایه کند.

سردبیر پیروزی در پایان طعنه ای هم به استقلالی ها زده و عنوان کرده؛ما(تحریریه پیروری)مثل برخی تیمها اهل جعل و تخیل و فتوشاپ نیستیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lagr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زهیوی به استقلال نزدیک‌تر از پرسپولیس