تاریخ انتشار: 1395/08/30 13:23
کد خبر: 248099

ضربات ایستگاهی می‌توانست مقابل سوریه کارساز باشد

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به عملکرد ملی پوشان برابر سوریه گفت: در بازیهای اخیر ضربات ایستگاهی یکی از تاکتیک های اصلی تیم ملی بود که این کار می‌توانست برابر سوریه هم کارساز باشد.
ضربات ایستگاهی می‌توانست مقابل سوریه کارساز باشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا مهاجری در رابطه با عملکرد تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: پیروزی در باران و شرایط نا مناسب جوی به شرایط بدنی بازیکنان و البته برنامه های مربی بستگی دارد. در چنین شرایطی ضربات ایستگاهی می‌توانست کارساز باشد.

وی افزود: چند روز پیش از  بازی با سوریه، تیم ملی در مالزی اردو برگزار کرد و با شرایط جوی آشنا بود. در نتیجه کی‌روش برای این بازی باید روی ضربات ایستگاهی کار می‌کرد. ما در مسابقات قبلی با این تاکتیک به موفقیت رسیدیم و  حتی ضربات ایستگاهی عامل پیروزی ما در بازی با ازبکستان شد، اما متاسفانه تیم ملی در بازی با سوریه از این اهرم پیروزی بخش استفاده نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: هنوز هم تیم ما شانس اول صعود به جام جهانی است و امیدوارم بتواند بازی‌های برگشت را با موفقیت پشت سر بگذارد و با خیالی آسوده به جام جهانی صعود کند.

مهاجری در رابطه با شرایط تیم پدیده نیز گفت: با وجود اینکه چندان جایگاه خوبی در جدول نداریم، اما روند خوبی را در پیش گرفتیم از نظر فنی رو به جلو هستیم.

وی اضافه کرد: یک بازی در تعطیلات انجام دادیم و روز شنبه نیز یک مسابقه دیگر را برگزار خواهیم کرد تا از شرایط مسابقه دور نشویم و به هماهنگی بهتری برسیم. متاسفانه یکی از نکات منفی لیگ امسال همین تعطیلات است. می توانید آمار بگیرید و ببینید که چه تعداد بازیکن در این مدت مصدوم می‌شوند. طبیعتا این روند برای فوتبال ما خوب نیست.

مهاجری در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با تمرکز بیشتر بتوانیم روند خوبی را در پیش بگیریم و جایگاهمان در جدول را بهبود بخشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489g9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زرینچه: کی روش حق داشت، بازی دیروز فوتبال نبود