تاریخ انتشار: 1395/04/29 19:29
حاشیه دیدار دوستانه استقلال مقابل خونه به خونه؛
کد خبر: 273045

ناراحتی منصوریان از جلوگیری از ورود تماشاگران به محل تمرین+ عکس

هواداران تیم فوتبال استقلال به‌دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار دوستانه روز گذشته این تیم مقابل خونه به خونه از ورود به محل تمرین آبی‌پوشان منع شدند.
ناراحتی منصوریان از جلوگیری از ورود تماشاگران به محل تمرین+ عکس

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای حضور در شانزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 

* با توجه به اتفاقاتی که در دیدار دوستانه روز گذشته استقلال مقابل خونه به خونه رقم خورد و هواداران به داخل زمین هجوم آوردند، حراست ورزشگاه آزادی امروز به آنها اجازه نداد وارد این ورزشگاه شوند. خبرنگاران و عکاسان نیز برای ورود به محل تمرین آبی‌ها با مشکل مواجه و با هماهنگی حراست وارد ورزشگاه شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که با وجود اصرار علیرضا منصوریان برای ورود تماشاگران تنها به لیدرهای باشگاه اجازه داده شد که تمرین امروز را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

* علیرضا منصوریان از اینکه محرومیت تماشاگران استقلال از حضور در ورزشگاه آزادی در بازی هفته اول شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تأیید شده است، ابراز ناراحتی کرد.

* تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان آغاز شد. سرمربی استقلال 10 دقیقه برای شاگردانش در خصوص نحوه بازی مقابل خونه به خونه توضیحاتی داد و تمرین امروز را برای آنها تشریح کرد.

* تمرین امروز در دو بخش انجام شد. تعدادی از بازیکنان که مقابل خونه به خونه دقایق زیادی به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری پرداختند، اما سایر بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی خود را گرم کردند و سپس زیر نظر منصوریان و دستیارانش به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین تیم استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال علیرضا منصوریان قرار گرفت. هنگامی که بختیار رحمانی، مهدی رحمتی و خسروحیدری، امیرآبادی را دیدند با او برخورد گرمی داشته و به خوش‌وبش با این پیشکسوت استقلال پرداختند.

* منصوریان کارهای تاکتیکی بازیکنان را به سه بخش تقسیم کرده بود. دو گروه در یک نیمه فوتبال تحت‌ِفشار انجام می‌دادند و هر زمان که با تصمیم منصوریان یک گروه بیرون می‌رفت، آن گروه که بیرون رفته بود، زیرنظر جونز به کارهای استقامتی می‌پرداخت.

* در پایان تمرین با ساندویچ و دوغ از بازیکنان پذیرایی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xry7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس ادب را به هواداران استقلال نشان خواهند داد
واکنش مهرداد میناوند به بی احترامی هواداران استقلال