تاریخ انتشار: 1395/04/29 19:53
کد خبر: 273042

حاشیه ها هم چنان بدنبال استقلال/ این بار مدیرعامل حاشیه ساز شد

یک هفته ای است که هر روز شاهد یک حاشیه جدید در استقلال هستیم و هر چه به زمان برگزاری مسابقات نزدیک تر می شویم این حاشیه ها بیشتر می شود
حاشیه ها هم چنان بدنبال استقلال/ این بار مدیرعامل حاشیه ساز شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال که امسال با توپی پر وارد عرصه نقل و انتقالات شده و تا توانسته مهره های مورد نیاز مربی خود را جذب کرده، آمده تا فصلی متفاوت را به نمایش بگذارد، اما آیا فقط با خرید های خوب، تیم های استقلال و پرسپولیس نتیجه می گیرند؟!

استقلال و پرسپولیس بیش از ان که از لحاظ فنی نیاز به داشتن مهره های آن چنانی داشته بشاند، باید بتوانند از نظر حاشیه ای تیم را جمع و جور کنند و بدانند که اول  و آخر ضربه هایی که این تیم ها می خورند از این ناحیه است نه فنی!

به هر حال این روزها خبرهایی بسیاری مبنی بر ایجاد حاشیه در این تیم به گوش می رسد. یک روز فرزاد مجیدی جبهه می گیرد و افشاگری می کند، روز بعد یکسری افراد به سخنانش پاسخ می دهند. روز دیگر حسن روشن و علی سامره مقابل هم قرار میگیرند و  روز دیگر خبر از عکس های حاشیه ساز بازیکنان در ارمنستان به گوش می رسد.

اما صرف نظر از تمامی این حواشی، آن چه باعث تعجب شده این می باشد،  بهرام افشارزاده که یکی از مدیران کار کشته ورزش کشور است، چطور در این برهه از زمان و در بدترین شرایط مکانی، یعنی در مجلس ختم ابوی حسن روشن، ادعا می کند که حسن روشن مدیر آکادمی نیست و هفته اینده در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد!

حسن روشن هم در پاسخ می گوید امروز مراسم هستم فردا پاسخش را می دهم!

از سویی دیگر  حسن زمانی عضو هیات مدیره غیر مستقیم اعلام می کند که روند موجود راضی کننده نیست و تلویحا مخالفت خود را با حضور افشارزاده در سمت مدیرعاملی اعلام می کند.

براستی در استقلال چه می گذرد که همه دنبال حاشیه هستند از مدیرعامل گرفته تا بازیکن و پیش کسوت!

نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rly7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم های پایه استقلال زمین ندارند