تاریخ انتشار: 1395/09/02 10:30
کد خبر: 247740

قرارداد «بنگستون» با پرسپولیس قانونی بوده است؟

از فروردین ماه سال ۹۳ قانونی به باشگاه‌ها ابلاغ شد که بر اساس این قانون نمی‌توانند مالیات بازیکنان را پرداخت کنند اما «بنگستون» بازیکن ذوب آهن مدعی است پرسپولیس باید مالیات او را بپردازد!
قرارداد «بنگستون» با پرسپولیس قانونی بوده است؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اخیرا باشگاه ذوب آهن و سعید آذری مدیرعامل این باشگاه مدعی شده که باشگاه پرسپولیس باید مالیات «جری بنگستون» مهاجم هندوراسی ذوب آهن را پرداخت کند. بنگستون سال گذشته در پرسپولیس بازی می‌کرد و حالا ذوبی ها تاکید دارند که پرسپولیس باید مالیات سال گذشته وی را بدهد.

در میان بحث های سعید آذری و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص، یک نکته خاص وجود دارد. جری بنگستون مدعی است با وجود غیر قانونی بودن برعهده گرفتن مالیات توسط باشگاه ها که توسط مهدی تاج در تاریخ ۱۶/ ۱/ ۹۳ به باشگاه ها ابلاغ شد، در قرارداد با پرسپولیس مالیات را برگردن باشگاه انداخته و طاهری هم آن را پذیرفته است.

بنگستون به دلیل عدم پرداخت مالیات این روزها ممنوع الخروج است و این مسئله برای او و باشگاه ذوب آهن دردسر هایی ایجاد کرده است.

باید دید قرارداد بنگستون چگونه بسته شده و به چه شکل است که مدعی شده پرداخت مالیاتش بر عهده باشگاه بوده است. مدیر برنامه های او دو یا سه مرتبه از طاهری وقت ملاقات گرفته اما مدیر پرسپولیس به او وقت نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgx9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عامل اصلی که می تواند پرسپولیسی ها را قهرمان لیگ کند
برانکو وتصعب مثال زدنی اش روی طاهری!