تاریخ انتشار: 1395/09/02 12:18
کد خبر: 247717

دو سال است که به هیچ تیمی در خانه نباخته‌ایم و مقابل اکسین هم می‌خواهیم موفق شویم

هواداران بی‌نظیری داریم و یکی از 4-3 تیم متمول از نظر هواداری در لیگ دسته اول هستیم.
دو سال است که به هیچ تیمی در خانه نباخته‌ایم و مقابل اکسین هم می‌خواهیم موفق شویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی درمورد بازی روز چهارشنبه با اکسین گفت: اکسین یکی از تیم‌های خوب دسته اول است و فوتبال را سازمان‌یافته بازی می‌کند. مربی کاربلدی مثل فیروز کریمی دارد و برخی از بازیکنانش در لیگ برتر هم بازی کرده‌اند. بازی بسیار سختی در رشت با این تیم داریم. اکسین، تیم خونه به خونه را در بابل و پارس جنوبی را در عسلویه شکست داده و در خارج از خانه بهتر از کرج نتیجه گرفته است.

 

وی افزود: ما هم سپیدرود هستیم،‌دو سال است که در رشت مقابل هیچ تیمی شکست نخورده‌ایم. هواداران بی‌نظیری داریم و یکی از 4-3 تیم متمول از نظر هواداری در لیگ دسته اول هستیم. قطعاً با حمایت هواداران می‌توانیم بازی خوبی انجام بدهیم. با توجه به شرایط اکسین هم تغییراتی در ساختار تیم انجام داده‌ام. نقاط ضعف اکسین را برای بازیکنانم تشریح کرده‌ام و در جلسات آنالیز به آنها گفته‌ایم این تیم چگونه گل می‌خورد. ما می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را از آنِ خود کنیم.

 

سرمربی سپیدرود رشت تصریح کرد: اگر شرایط جوی مساعد باشد قطعاً یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های لیگ یک را روز چهارشنبه شاهد خواهید بود، چه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند چه بینندگان تلویزیونی از دیدن این بازی لذت خواهند برد.

 

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه سپیدرود گفت: من به عنوان سرمربی در هفته‌های گذشته انرژی زیادی را صرف مسائل غیرفنی باشگاه کرده‌ام. تمام انرژی‌ام را برای حل مشکلات مالی گذاشته‌ام و از این پس تصمیم گرفته‌ام دیگر در مورد مسائل مالی حرف نزنم، زیرا بازیکنان تیم تمرکز می‌خواهند و من هم به عنوان نفر اول کادر فنی باید تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم. فقط این را بگویم که مشکلات مالی ما هنوز حل نشده است و من دیگر نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. البته یکی از افراد نام‌آشنای فوتبال که دو مرتبه به تیم ما کمک مالی کرده است، قول داده برای بار سوم هم به تیم سپیدرود کمک کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj5an

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ی استقلالی به پرسپولیسی ها چراغ سبز نشان داد