تاریخ انتشار: 1395/09/02 12:52
کد خبر: 247706

پورغلامی: مدافعان پرسپولیس روز آسانی برابر خط حمله پیکان نخواهند داشت

مربی تیم پیکان گفت: درست است که پرسپولیس صدرنشین است و از نظر آماری در خط دفاعی بسیار خوب عمل کرده است اما ما هم در چند بازی اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم و می‌خواهیم در بازی مقابل پرسپولیس هم این روند را ادامه بدهیم.
پورغلامی: مدافعان پرسپولیس روز آسانی برابر خط حمله پیکان نخواهند داشت

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فرهاد پورغلامی مربی تیم پیکان در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی هفته یازدهم مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط پیکان در حال حاضر خیلی خوب است. با اینکه لیگ نزدیک به یک ماه تعطیل بود و این وقفه باعث متوقف شدن روند خوب ما در لیگ شد اما با این حال با تمرینات خوبی که در این مدت انجام دادیم، از نظر بدنی تمام بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و آماده بازی حساس و سخت روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس هستند.

او همچنین در مورد تیم پرسپولیس نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم همه به خوبی از سطح توانایی بازیکنان پرسپولیس و شرایط خوب این تیم در فصل جاری اطلاع دارند. پرسپولیس این فصل حتی نسبت به فصل گذشته هم بهتر شده است. آنها فصل گذشته در خط دفاعی ضعف داشتند اما در این فصل خط دفاعی آنها تبدیل به نقطه قوتشان شده است که این در کنار خط هافبک و حمله بسیار خوبی که دارند، از پرسپولیس یک تیم قدرتمند در فصل جاری ساخته است. بازی مقابل پرسپولیس در هر شرایطی بسیار سخت است و حالا که آنها در صدر جدول قرار دارند قطعاً این سختی بیشتر هم خواهد بود.

او در همین رابطه افزود: البته درست است که پرسپولیس صدرنشین است و از نظر آماری در خط دفاعی بسیار خوب عمل کرده است اما ما هم در چند بازی اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم و می‌خواهیم در بازی مقابل پرسپولیس هم این روند را ادامه بدهیم. خط حمله ما در چند بازی گذشته نشان داده است که می‌تواند از هر خط دفاعی عبور کند و روز پنجشنبه مدافعان پرسپولیس روز آسانی برابر مهره‌های هجومی ما نخواهند داشت.

مربی تیم پیکان در مورد مدعیان قهرمانی لیگ نیز عنوان کرد: پرسپولیس و تراکتورسازی تا اینجای لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و من این دو تیم را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم. البته استقلال هم رفته رفته به شرایط خوبی رسیده است و با گذشت زمان این تیم هم به جمع مدعیان خواهد پیوست و به نظرم این سه تیم در ادامه لیگ برای کسب قهرمانی جدال خواهند کرد.

فرهاد پورغلامی در پایان در خصوص هدف اصلی تیم پیکان در فصل جاری گفت: در چند سال اخیر پیکان نوسان بسیاری داشته و اغلب بعد از صعود به لیگ برتر دوباره به لیگ یک سقوط کرده است. به همین علت هدف اصلی ما در فصل جاری حفظ تیم در یک شرایط خوب است. البته در حال حاضر در جدول وضعیت خوبی داریم و می‌خواهیم همین وضعیت را حفظ کنیم. مطمئن باشید قرار گرفتن پیکان در رده چهارم اتفاقی نبوده است. ولی با این وجود هدف اصلی ما در این فصل حفظ پیکان در یک شرایط باثبات است ضمن اینکه نیم نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول  داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzdye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان با 5 تغییر برابر پرسپولیس