تاریخ انتشار: 1395/04/29 20:10
راه‌آهن با پاشازاده به لیگ‌برتر بازمی‌گردد
کد خبر: 273038

کردجهان: ملاک انتخاب در فوتبال خوب و بد بودن نیست

اویس کردجهان بازیکن این فصل راه‌آهن با گلایه از مسئولین سایر تیم‌ها و دیده نشدنش صحبت می‌کند.
کردجهان: ملاک انتخاب در فوتبال خوب و بد بودن نیست

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، کردجهان در خصوص اینکه با توجه پیشنهاد خونه ب خونه چه شد که با راه‌آهن قرارداد بست به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: شرایط مالی راه‌آهن با خونه به خونه فرقی نداشت اما از اینکه راه‌آهن را انتخاب کردم خوشحالم چون رفتار مسئولین خونه به خونه حرفه‌ای نبود. آنها با بازیکنان زیادی قرارداد بستند و به توافق رسیدند اما نمی‌دانم چرا رقم پیشنهادی من را بالا دانستند و به توافق مالی نرسیدیم! با این اوصاف همانطور که گفتم از اینکه به آنجا نرفتم و در راه‌آهن حضور دارم خوشحالم. 

وی در ادامه افزود: البته طبق صحبت‌هایی که با آقای مهابادی سرمربی آلومینیوم اراک  انجام دادم قرار بود اگر وضعیت راه‌آهن به‌طور دقیق مشخص نشود به آنجا برود که خب زمانی که آقای پاشازاده به اینجا آمدند تصمیم گرفتم که در همین جا بمانم. از آقای مهابادی بابت پیشنهادشان تشکر و در ادامه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به آنجا بروم. 

او درباره درستی انتخاب راه‌آهن خاطرنشان کرد: هفته گذشته قراردادم را با راه‌آهن به امضا رساندم اما برای حضور در آنجا دچار تردید شده بودم و دلیل اصلی‌ام هم عدم حضور سرمربی در این تیم بود که خوشبختانه با حضور آقای پاشازاده این نگرانی‌ام از بین رفت. آقای پاشازاده در هر تیمی که حضور داشتند باعث شدند که آن تیم به موفقیت خوب دست پیدا کنند. 

وی در ادامه افزود: راه‌آهن تیمی است که شخصیت لیگ‌برتری داشته تنها به دلیل پاره‌ای از مشکلات مالی به لیگ یک سقوط کرده و در واقع پتانسیل بازگشت مجدد به لیگ‌برتر را دارد و علاوه بر آن حضور مربی باتجربه و حرفه‌ای همچون آقامهدی و جذب بازیکنان پرقدرت در این تیم بستر را برای بازگشت آماده خواهد کرد. 

وقتی از او می پرسیم که آیا دوست نداشت در بوشهر بماند اینطور پاسخ می‌دهد: ایرانجوان و حضور در آنجا را دوست داشته و دارم اما متاسفانه شرایط مالی این تیم آنطور که باید و شاید خوب نبود امیدوارم طبق صحبت‌هایی که از سوی مسئولین این باشگاه شنیده شده، شرایط مساعد شود. در فوتبال فقط دوست داشتن مهم نیست بلکه نیازهای مالی خانواده‌هایمان یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن هم توجه داشته باشیم. مطمئن باشید اگر اوضاع مالی بوشهر مساعد بود در آنجا می‌ماندم. بوشهر مردمان فوتبالدوستی دارد و برای تیم شهرشان ارزش و بهای زیادی قائل هستند اما همانطور که گفتم وضعیت مالی این تیم مساعد نبود حتی آنها برای پرداخت یک میلیون پولی که از آنها می‌خواستم جواب تلفنم را نمی‌دادند. 

دفاع چپ جوان و با استعداد راه‌آهن در پایان در خصوص اینکه چرا در لیگ‌برتر حضور ندارد گفت: از من می‌پرسند چرا به راه‌آهن آمدم، معتقدم تیم بدی انتخاب نکردم اما از شما می‌پرسم بازیکنی که 10 گل و 15پاس گل داشته، از نگاه کارشناسان برخی سایت‌ها بازیکن منتخب بوده و ... چرا نباید در یک تیم لیگ‌برتری حضور داشته باشد؟ چرا، چون این فوتبال ناعدالتی زیاد داشته و دارد. اینکه خوب کار کنی ملاک نیست، اینکه بد باشی هم ملاک نیست؛ در واقع مشخص نیست که ملاک انتخاب بعضی‌ها چیست، در این سال‌ها که در فوتبال بودم به این موضوع پی نبردم اگر شما بردید به من بگویید!

مصاحبه: "میرمحمدی"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neo7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی لیگ یک ایده آل برگزار شد
مدیرعامل باشگاه راه آهن در گفتگو با فرتاک ورزشی: