تاریخ انتشار: 1395/09/02 14:52
کد خبر: 247670

امید نمی‌خواهد وین رونی پرسپولیس باشد!

امید عالیشاه که این روزها به دلیل مصدومیت از تمرینات گروهی معاف شده، احتمالا یکی از جداشده های این تیم در نیم فصل لقب گیرد.
امید نمی‌خواهد وین رونی پرسپولیس باشد!

به گزارش فرتاک ورزشی، بهترین پاسور لیگ گذشته در ابتدای هفته به دلیل برخورد با حامد آقایی، مدافع جوان این تیم دچار مصدومیت و شکستگی دست شد تا با طول درمان سه هفته ای همراه شود و از ترکیب سرخپوشان دور شود. این در حالی است که گفته می شود این بازیکن با توجه به فرا رسیدن موعد سربازی یکی از جداشده های این تیم در نیم فصل لقب گیرد. 


امید عالیشاه که در ابتدای فصل و در حالی که پیشنهادات مناسبی از استقلال و تراکتورسازی و همچنین سوپرلیگ ترکیه داشت، در نهایت با توافق با مسوولان پرسپولیس پای قرارداد نشست و تمدید کرد. او که در این فصل رقیب سرسختی مثل وحید امیری داشت توانست به یکی از بازیکنان ثابت برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و البته در مقطعی از فصل دچار مشکلات حاشیه ای شد که منتهی به نیمکت نشینی کوتاه مدت او شد. این نیمکت نشینی البته جرقه ای برای شایعات مبنی بر جدایی او بود که خیلی زود توسط عالیشاه تکذیب شد و اعلام کرد به دنبال ادامه همکاری اش با سرخپوشان است و خیال جدایی ندارد.

عالیشاه که از ابتدای فصل دچار بدشانسی هایی نیز شده بود بعد از پیچ خوردن مچ پا و شکستگی گونه، اکنون با شکستگی دست همراه شده تا فصل به بدترین شکل ممکن برای او پیش برود. اوج بدشانسی اما خبر احتمال مشمول شدن این بازیکن بود. عالیشاه که در ابتدای فصل نیز در بخشی از تمرینات آماده سازی پرسپولیس به دلیل حضور در دانشگاه غیبت داشت، اکنون با توجه به واحدهای باقیمانده، شرایطی مشابه نوراللهی در انتظار اوست و گفته می شود احتمالا در نیم فصل با توجه به فرا رسیدن دوران سربازی ناچار به جدایی از پرسپولیس خواهد شد و به تیمی نظامی خواهد پیوست. البته برخی ها بازی نکردن این دو بازیکن را در هفته های اخیر یکی از دلایل جدایی آنها با شرط مشمول شدن می دانند. برانکو که پیش از این بعد از اطلاع از خبر جدایی احتمالی بازیکنانش آنها را در مصاحبه ای با رسانه ها تهدید کرده بود در صورتی که خواهان جدایی باشند، باشگاه با توجه به قراردادی که با آنها دارد، بازیکن را به تیم دوم و امید منتقل خواهد کرد اکنون با این نوع جدایی و اعلام آن چاره ای جز پذیرش خواسته آنها ندارد. این مساله در کنار این که آنها یک ترم دیگر از تحصیل شان باقی مانده و در صورتی که اطمینان از بازی پیدا کنند، می توانند با ادامه تحصیل در آن یک نیم فصل دیگر به بازی بپردازند و تا پایان فصل سرخپوشان را همراهی کنند. خیلی ها این اتفاق و انتشار خبر جدایی عالیشاه و نوراللهی را بی ارتباط با دوری آنها از ترکیب اصلی نمی دانند و شیوه ای برای تحت فشار قرار دادن برانکو برای بازی دادن به آنها می دانند. این دو بازیکن در صورتی که اطمینان از حضور ثابت در ترکیب کسب کنند، مشمول شدن خود را با یک ترم اضافه در دانشگاه می توانند تا پایان فصل به تعویق بیندازند. 


خبر جدایی این بازیکن و احمد نوراللهی می تواند بزرگترین شوک به پرسپولیس و البته برانکو ایوانکوویچ باشد که پلان تیمش را اکنون برای لیگ قهرمانان آسیا ترسیم می کند و نیازمند به بازیکنانش است و جدایی این دو بازیکن تاثیرگذار می تواند شرایطی سختی را برای آنها متحمل کند. برانکو ایوانکوویچ که با توجه به جدایی آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی اش به فکر تقویت تیمش در قلب دفاعی بود، اکنون در خط میانی نیز نیازمند بازیکنانی است که جایگزین احتمالی عالیشاه و نوراللهی باشند. نکته اول در خصوص این دو بازیکن چند پست بودن آنهاست؛ نوراللهی توانایی بازی در قلب خط دفاعی، هافبک دفاعی و وینگر را داراست و عالیشاه نیز به تناوب در خط حمله و همچنین وینگر چپ و راست برای آنها به میدان می رود و مسلما پیدا کردن جایگزینی برای این بازیکنان در این مقطع از فصل می تواند بزرگترین چالش پیش روی باشگاه و خصوصا برانکو ایوانکوویچ  باشد. باید دید پرسپولیس در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت و چه برنامه ای را پیش بینی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywklb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گاف نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها/ لطف عجیب برای انتقال شاه‌ماهی به پرسپولیس