تاریخ انتشار: 1395/09/02 15:05
کد خبر: 247666

رحمتی آماده کلین شیت کردن

مهدی رحمتی این روزها تبدیل به همان دروازه بان ششدانگ مورد انتظار استقلالی ها شده است.
رحمتی آماده کلین شیت کردن

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بازی های ابتدایی فصل و انتقادات فراوان به عدم آمادگی این بازیکن و دریافت گل در بازی های شروع لیگ کمی نگرانی را هوادران استقلال منتقل کرده بود اما دروازه بان باتجربه استقلال مثل همیشه با گذر زمان توانایی هایش را به رخ همگان کشید و اولین کلین شیتش را در برابر پرسپولیس ثبت کرد.

 

استقلال در دو بازی بعدی خود در لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف گسترش فولاد تبریز و صبای قم برود. تیم تبریزی با 5 گل زده ضعیف‎ترین خط حمله لیگ شانزدهم را تا پایان هفته دهم در اختیار دارد و استقلالی‌ها امید زیادی دارند تا ضمن گلزنی خود، از این ضعف حریف استفاده کنند و با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل این تیم 3 امتیاز بازی را کسب کنند. شاگردان منصوریان بعد از این بازی باید مقابل صبا قرار بگیرند که از قضا این تیم هم مشکلات زیادی در خط حمله خود دارد و فقط 8 گل زده که 2 تای آنها هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. استقلالی‌ها اگر بتوانند مقابل این تیم هم گلزنی کنند، شانس زیادی برای پیروزی خواهند داشت. 

آمادگی مهدی رحمتی و همچنین هماهنگی خوبی که در خط دفاع استقلال به وجود آمده، هواداران این تیم را به گل نخوردن در این دو بازی و کسب هر 6 امتیاز امیدوار کرده است. استقلال در 8 بازی آخر خود (5بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی) فقط 2 گل خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk9xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از سردرگمی فردوسی پور؛ داور بازی جمله ای که به رحمتی گفت را عیان کرد