تاریخ انتشار: 1395/09/02 19:04
کد خبر: 247621

ماجرای اتفاق هتل روستوف چه بود؟

شهردار کازان و رئیس باشگاه روبین به تشریح ماجرای هتل محل اقامت روستوف و پرونده سردار آزمون در فیفا پرداخت
ماجرای اتفاق هتل روستوف چه بود؟

به گزارش فرتاک ورزشی،هفته گذشته باشگاه روبین کازان درخواستی را مبنی بر انتقال غیر قانونی سردار آزمون، ملی پوش ایرانی از این تیم به روستوف را به کمیته تحقیقات قضایی فدرالی روسیه در شهر کازان ارائه کرد. اعضای این کمیته نیز در روز بازی تیم‌های روبین کازان و روستوف در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه در هتل محل اقامت تیم روستوف حضور یافتند.

ایزور متسشین، شهردار کازان و رئیس باشگاه روبین در این خصوص به روزنامه اسپرت اکسپرس روسیه گفت: قسم می‌خورم که هرگز نیتی علیه سردار آزمون در روز بازی با تیم روستوف نداشتیم. این مسئله برخلاف اخلاق فوتبال است. فوتبال قوانین خاص خودش را دارد. در روز بازی روبین کازان و روستوف فقط قصد گفت‌وگو با مدیر باشگاه روستوف را داشتیم که او به دلیل بیماری در بیمارستان بود. به همین خاطر مترجم این باشگاه به پرسش‌های کمیته تحقیقات قضایی پاسخ داد و یک وکیل نیز روز بعد در کازان حضور داشت تا مسائل را پیگیری کند و اقدام دیگری صورت نگرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت باشگاه روبین کازان در پرونده سردار آزمون چه خواهد بود، اظهار داشت: شرایط به طور کامل واضح است. حرف‌هایی برای گفتن دارم که می‌تواند شرایط پرونده را پیچیده‌تر کند. به طور خلاصه بگویم که ما در مسیر قانونی گام خواهیم برداشت و از موقعیت باشگاه روبین کازان  تا پایان این راه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش دفاع خواهیم کرد. این اطمینان را به شما  می‌دهم که پایان این ماجرا جالب‌تر از بازی ما برابر روستوف خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwzzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ایرانی در اروپا هم هو شد هم تشویق! +عکس

قرارداد آزمون اعتبار ندارد و زیرپاگذاشتن و قانون شکنی پس از رأی CAS و فیفا است.
واکنش باشگاه روبین کازان به قرارداد دوساله آزمون با روستوف؛