تاریخ انتشار: 1395/09/02 20:38
کد خبر: 247602

داغ نقل و انتقالات: جهانبخش و پیوستن به تراکتور

هاشمی‌مقدم: این موضوع شایعه است و شاید هم تراکتورسازی هوس کرده که جهانبخش را بگیرد
داغ نقل و انتقالات: جهانبخش و پیوستن به تراکتور

به گزارش فرتاک ورزشی،در شرایطی که علیرضا جهانبخش در یکی، دو سال اخیر به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا خود را معرفی کرده، شایعه عجیبی در تبریز پیچیده که خبر از سرباز شدن او می‌دهد و این‌که او به تیم تراکتورسازی خواهد پیوست! با این‌که این ستاره ملی‌پوش از چند سال قبل فوتبال خود را خارج از کشور پیگیری کرده، هنوز خدمت سربازی‌اش را سپری نکرده و مشخص نیست که به خاطر گذراندن این دوران از چه ترفندی استفاده خواهد کرد.

مدیر برنامه‌های لژیونر ایرانی در هلند به این شایعه واکنش نشان داد. امیر هاشمی‌مقدم در خصوص شایعه بازگشت علیرضا جهانبخش به ایران برای سپری کردن دوران خدمت سربازی گفت:

    علیرضا در حین این‌که فوتبال بازی می‌کند دانشجوست و به دانشگاه می‌رود و اصلا چنین مباحثی مطرح نیست و تماما‌ شایعه به حساب می‌آید. در واقع به هیچ عنوان چنین خبری وجود ندارد.

وی ادامه داد:

    تمام توافقات لازم با مقامات نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال پیش از حضور علیرضا در فوتبال هلند انجام شده و آن‌ها همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند و الان عجیب است که این صحبت‌ها را می‌شنوم.

هاشمی‌مقدم گفت:

    این موضوع اصلا‌ ارزش خبری ندارد که بخواهیم به آن بپردازیم. علیرضا تا هر زمانی که درس‌هایش ادامه پیدا کند حتی تا مقطع دکترا می‌تواند به درس خواندن ادامه داده و این مسائل ‌حل شده است. در واقع از روزی که جهانبخش به هلند آمد این موضوع حل شده بود ضمن این‌که اگر این بازیکن به دانشگاه هم نرود، باز هم از این لحاظ مشکلی وجود نداشته و او به جز همراهی تیم ملی‌ می‌تواند سالی ۲، ۳ بار به ایران سفر کرده و دوباره به هلند بازگردد.

مدیربرنامه‌های لژیونر ایرانی در هلند گفت:

    این موضوع شایعه است و شاید هم تراکتورسازی هوس کرده که جهانبخش را بگیرد. عجیب این‌که با این صحبت‌ها بازیکنان دیگری هم که می‌خواهند لژیونر شوند را می‌ترسانند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی هم در واکنش به جذب چند ستاره مثل احمد نوراللهی، امید عالیشاه و علیرضا جهانبخش عنوان کرد: 

  من از هیچ بازیکنی حرف نمی‌زنم چون بعضی از بازیکنان درگیر باشگاه‌های خودشان هستند. اجازه بدهید با هر بازیکنی که رسما قرارداد بستیم از طریق سایت باشگاه اعلام کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278yon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش اگر دانشجو هم نبود مشکلی از لحاظ سربازی نداشت/ تراکتورسازی هوس او را کرده است!