تاریخ انتشار: 1395/04/29 21:17
کد خبر: 273022

دعوت مجدد رامبد جوان از علی کریمی

فصل سوم برنامه‌ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان این روزها میزبان ورزشکاران است. فوتبالیست هایی چون احمدرضا عابدزاده، آرش برهانی، علی انصاریان، حنیف عمران زاده، اسماعیل هلالی و بهنام ابولقاسم پور میهمان این برنامه بودند.
دعوت مجدد رامبد جوان از علی کریمی

سرویس لیگ برتری فرتاک ورزشی،البته در این بین محمدرضا رودکی مربی تیم ملی جودو و علیرضا استیکی مربی بوکس و حسین توکلی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان هم از دیگر ورزشکارانی بودند که روبروی رامبدجوان در برنامه خندوانه نشستند.

 

البته در فصل اول و دوم هم چهره‌های مانند سیدمهدی رحمتی، خداداد عزیزی، مهدی طارمی و... در برنامه خندوانه شرکت کردند. اما در این میان رامبد جوان از شروع این برنامه تاکنون به دنبال حضور علی دایی و علی کریمی در این برنامه بوده است.

 

البته علی دایی قاطعانه اعلام کرد که من را از حضور در برنامه طنز معاف کنید و علی کریمی هم به واسطه‌هایی که رامبد برای راضی کردن او فرستاده بود، جواب منفی داد.

 

گویا علی کریمی اولین گزینه فوتبالی رامبد‌ جوان بوده است اما تاکتون وی نتوانسته رضایت علی کریمی را برای حضور در برنامه‌اش جلب کند. البته گویا یکی از نزدیکان کریمی همان ابتدا به رامبد جوان می‌گوید علی کریمی برای خنداندن مردم گزینه مناسبی نیست و اگر برنامه خیریه دارید او با کمال میل می‌آید در غیر این صورت بعید می‌دانم از خندوانه استقبال کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5wle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کریمی و عکسی که در سالروز خداحافظی اش منتشر کرد
سالروز خداحافظی علی کریمی از فوتبال