تاریخ انتشار: 1395/09/03 12:52
کد خبر: 247502

ورمزیار:حامد لک باید از این رفتار بچه گانه دست بردارد

بازیکن و مربی سابق استقلال با انتقاد از عملکرد هواداران استقلال در بازی با صبا از آنها خواست در مقابل بازیکنان حریف آستانه تحمل شان را بالاتر ببرند
ورمزیار:حامد لک باید از این رفتار بچه گانه دست بردارد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، صادق ورمزیار درباره بازی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: «تیم استقلال مقابل صبا بازی خوبی ارائه داد البته ایراداتی هم به لحاظ فنی داشت چرا که این تیم هنوز با ‌گذشت ده هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز به هارمونی و هماهنگی کافی نرسیده است و استقلال آن طراوت و شادی لازم را برای بازی‌ها ندارد.»
 
وی افزود: «البته این بازی مسابقات جام حذفی بود و حساسیت زیادی داشت و طبیعی بود که هر دو تیم استرس زیادی داشته باشند و شاید یکی از علت‌های که استقلال بازی همیشگی خود را نداشت همین استرس جام حذفی بود. در جام حذفی همه تیم ها برای پیروزی به میدان می‌روند و دیگر فرصتی برای جبران وجود ندارد به همین است که کیفیت تیم ها پایین می آید.»
 
بازیکن پیشین استقلال در مورد عدم حضور برخی مهره‌های کلیدی استقلال عنوان کرد: «تیمی مثل استقلال نباید فاصله بین بازیکنان ذخیره و اصلی‌اش زیاد باشد. به خصوص که بازیکنان ذخیره‌ای با مبالغ هنگفتی جذب استقلال شدند بنابراین اگر در یک بازی حضور نداشته باشند به معنی این نیست که بازیکن فیکس نیستند.»
 
ورمزیار در خصوص حواشی که بین هواداران استقلال و دروازه بان صبا رخ داد خاطرنشان کرد: «متأسفانه حواشی با فوتبال ما عجین شده است. من سال هاست که حامد لک را می‌شناسم او دروازه بان خوب و قابل اعتمادی است و از نظر فنی هم عمل‌کرد قابل قبولی داشته است و من تعجب می‌کنم چرا وارد این حواشی شده است. البته من در جایی خوانده‌ام که لک گفته است به دلیل رنگ دستکش هایش هواداران علیه او موضع گرفتند که به نظرم حرف بی‌اساسی است. لک جوان شایسته است و از نظر فنی هم خیلی زود می‌تواند پیشرفت کند اما باید بداند برای بزرگ شدن نباید وارد حاشیه شود و باید از این رفتار بچه گانه دست بردارد تا در آینده پیشرفت کند.»
 
وی همچنین در مورد هواداران استقلال هم عنوان کرد: «هر تیمی به امید هوادارانش به میدان می‌آید و آن‌ها باید بدانند که استقلال تیم بزرگی است و نیاز به حمایت دارد بنابراین آستانه تحمل خود را باید بالا ببرند و مطمئن باشند در آینده استقلال شرایطش روز به روز بهتر خواهد شد. فوتبال تنها این نیست که 90 دقیقه بازیکنان در زمین بدوند و به فکر پیروزی باشند بلکه رعایت اخلاق از همه چیز باارزش‌تر است. هواداران ما باید بدانند احترام در یک بازی شرط اول را می‌زند، وقت کشی در فوتبال یک امر طبیعی است و همه تیم ها معمولاً دست به چنین کاری می‌زنند تا شاید اتفاق خوبی برای آن‌ها بیافتد اما نباید این موضوع را با فحاشی و ناسزا گفتن به یک معضل و حاشیه تبدیل کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278ybv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرمگاه: حمله به رحمتی و داور، رفتاری بچگانه بود