تاریخ انتشار: 1395/09/03 13:15
کد خبر: 247495

زهیوی، پورقاز و بیت سعید در آستانه جدایی از استقلال خوزستان؟

3 بازیکن اصلی استقلال خوزستان می توانند در نیم فصل به راحتی از این تیم جدا شوند.
زهیوی، پورقاز و بیت سعید در آستانه جدایی از استقلال خوزستان؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم برخلاف فصل قبل با مشکلات مالی زیادی رو به رو شده و بازیکنان این تیم به شدت از این شرایط ناراضی هستند و می خواهند تکلیف شان مشخص شود.

رحیم زهیوی و عزت الله پوقاز دو بازیکنی هستند که پیشنهادات خوبی دارند از سرخابی های پایتخت، به خصوص رحیم زهیوی که برانکو به شدت به او علاقه مند است و به جای پریموف او را می خواهند تار در لیگ قهرمانان آسیا خط حمله خوبی داشته باشند. سرخپوشان پایتخت در خط دفاعی هم مشکل دارند، گولتس و پلی یانسکی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و به همین دلیل به شدت خواهان پورقاز هستند.

زهیوی در چند وقت اخیر مصاحبه های زیادی کرده که اگر مشکلات مالی تیم حل نشود نیم فصل از استقلال خوزستان جدا می شود و کسی او را بی غیرت نخواند چون صبر زیادی به خرج داده است.

اما حسن بیت سعید، مهاجم استقلال خوزستان شرایطش زیاد مشخص نیست و فقط یک بار ساز جدایی از این تیم کوک کرد و تیم هایی که به او علاقه دارند مانند زهیوی و پورقاز مشخص نیست.

سیدسیروس پورموسوی در مصاحبه امروز خود اعلام کرد 12 بازیکن استقلال خوزستان که شامل 3 بازیکن اصلی این تیم یعنی رحیم زهیوی، عزت الله پورقاز و حسن بیت سعید هم می شود، از تیم متمم جدایی گرفتند که در صورت دریافت نکردن مطالبات شان به راحتی می توانند در نیم فصل لیگ شانزدهم از استقلال خوزستان جدا شوند و با تیمی دیگر قرارداد ببندند.

پورموسوی در مصاحبه خود در خصوص متمم جدایی بازیکنان اعلام کرد:

بازیکنان متمم رضایت‌نامه در دستشان است. البته من این برگه را ندیدم و فقط از طرف بازیکنان در جریان این مسئله قرار گرفتم چرا که در جلسه 12 بازیکن تیم با مسئولان باشگاه بنده حضور نداشتم. همه این نفرات متمم گرفتند تا در صورت عدم دریافت 50 درصد از پول خود تا نیم فصل می‌توانند جدا شوند. البته اگر 49 درصد هم پول به آنها پرداخت شود باز هم شرایط برای جدایی فراهم است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwlrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو دست به کار شد/ دو آبی‌پوش نیم فصل درتیررس پرسپولیس