تاریخ انتشار: 1395/09/03 17:46
کد خبر: 247458

عکس العمل منصوریان نسبت به بازگشت ستاره ی قطری به استقلال

سرمربی استقلال به حرف های مدافع پیشین این باشگاه واکنش نشان داد.
عکس العمل منصوریان نسبت به بازگشت ستاره ی قطری به استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی،پژمان منتظری برخلاف عرف فوتبالی ها خیلی راحت از بازگشت به استقلال در صورت حضور دوباره در فوتبال ایران حرف زد و گفت که به زودی دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. موضوعی که البته نیاز به موافقت سرمربی و مدیرعامل استقلال دارد.

منصوریان که همین حالا با ترافیک شدیدی در خط دفاعی خود مواجه است اما برای چشم پوشی بر مدافع فیکس، تاثیر گذار و البته محبوب پیشین این باشگاه کار سختی پیش روی خود دارد. پژمان منتظری از جمله مدافعانی است که در فوتبال ایران کمتر مدافعی سبکی مشابه او دارد و به همین دلیل است که کی روش نیز حاضر به چشم پوشی از او نیست.

منصوریان  اما در واکنش به صحبتهای پژمان منتظری، واکنش جالبی داشته است. منصوریان که به خوبی از کیفیت و توان فنی منتظری آگاه است علاقه زیادی به بازگشت این بازیکن به ایران دارد و حتی اگر منتظری در نیم فصل قصد بازگشت به تیم را داشته باشد، حاضر است تا با چشم پوشی بر یکی از ستاره های خط دفاعی خود، شرایطی برای حضور این بازیکن در استقلال را فراهم کند.

به این ترتیب به نظر می رسد منتظری اگر در نیم فصل و پایان فصل از لیگ ستارگان قطر جدا شود، برای استقلالی شدن کار سختی نخواهد داشت و می تواند آرزوی خداحافظی با پیراهن استقلال را در دسترس ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8qzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آبی پوش باز میگردد/ به جز استقلال کجا را دارم بروم؟!