تاریخ انتشار: 1395/09/03 20:20
کد خبر: 247419

برانکو خوشحال از بازگشت ملی پوشان

برانکو ایوانکوویچ خوشحالی اش را از بازگشت ملی پوشان پنهان نمی کند
برانکو خوشحال از بازگشت ملی پوشان

به گزارش فرتاک ورزشی، پروفسور کروات روزی که پرسپولیس را در اختیار گرفت، می‌گفت: «یک ملی‌پوش خیلی کم است. پرسپولیس باید دست‌کم 6 بازیکن در تیم‌ملی داشته باشد.» حالا اما نه 6 تا بلکه 8 بازیکن پرسپولیس در تیم‌ملی حضور دارند؛ علیرضا بیرانوند، حسینی، انصاری، کامیابی‌نیا، رضاییان، امیری و طارمی. با این همه ملی‌پوش، می‌توانیم به برانکو حق ندهیم که از پایان بازی‌های تیم‌ملی و بازگشت ستاره‌هایش خوشحال باشد؟

مرد کروات البته پیش از شروع فصل توانست حرف خود را به کرسی بنشاند و با لغو اردوی تیم‌ملی، بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس را همراه این تیم به اردوی اوکراین ببرد اما سه وقفه طولانی باعث شد پرسپولیس برای مدت زیادی بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشته باشد. اگر بازی‌های لیگ برتر را به حساب نیاوریم، ملی‌پوشان پرسپولیس از 11 تیر تا 4 مرداد (24 روز) در اختیار برانکو بودند و از 23 مرداد تا 16 شهریور (24 روز) در اردوی تیم‌ملی. فاصله 14 روزه بین 17 تا 31 شهریور را هم قرمزپوشان در پرسپولیس گذراندند و از فردای آن روز تا 20 مهر (20 روز) با تیم‌ملی به اردو رفتند.

از 21 مهر تا 7 آبان ملی‌پوشان پرسپولیس در خدمت این تیم و سرمربی کرواتش بودند و از دهم تا 25 آبان‌ که تیم‌ملی به هوای بازی با سوریه به اردویی 15 روزه رفته بود، در اختیار کارلوس کی‌روش قرار گرفتند. در مجموع- اگر بازی‌های لیگ را در نظر نگیریم- از روز یازدهم تیر ماه تا 25 آبان که هشت ملی‌پوش پرسپولیس به این تیم بازگشتند، این بازیکنان 54 روز در اختیار برانکو  و 59 روز هم در اختیار سرمربی پرتغالی تیم‌ملی بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voe9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه زیر ذره بین کارشناسان