تاریخ انتشار: 1395/09/04 13:00
کد خبر: 247312

بیرانوند با ساچمه هم گل نمی‌خورد!

علی علیپور مهاجم پرسپولیس ضمن تمجید از علیرضا بیرانوند، گفته پیش از حضور در پرسپولیس، در استقلال تست داده بود.
بیرانوند با ساچمه هم گل نمی‌خورد!
به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی علیپور در سومین فصل حضور خود در پرسپولیس به سر می برد و در این مدت توانسته به یکی از مهره های کلیدی سرخپوشان تبدیل شود.
اما سرنوشت این مهاجم جوان پرسپولیس می توانست در نوجوانی عوض شود و به رقیب سنتی پرسپولیس یعنی استقلال تهران بپیوندد. علیپور گفته: «سن من خیلی کم بود. یک روز میثم بائو و یونس گراییلی من را به قلعه نویی معرفی کردند. امیرخان سرمربی استقلال بود. رفتم سر تمرینات و همان چند دقیقه اول من را پسندید. به من گفت اگر قدر خودت را بدانی خیلی زود مطرح می شوی. باید با تیم جوانان استقلال قرارداد می بستم و بعد به بزرگسالان اضافه می شدم. پدر افشین اسماعیل زاده مدیر تیم جوانان استقلال بود. قرار بود با من قرارداد ده میلیون تومانی ببندند. قرارداد هم بستم اما قبل از اینکه ثبت شود با برخی دوستان مشورت کردم و گفتند در استقلال به تو بازی نمی رسد. خودم هم دیدم خیلی زود است بخواهم وارد تیم های بزرگ پایتخت شوم. بی خیال شدم و به استقلال نرفتم اما همیشه لطف امیرخان در ذهنم ماند.»
علیپور همچنین از دروازه بان پرسپولیس تمجید کرده و گفته: «کل تیم ما خوب است. علی بیرانوند هم که درون چارچوب باشد عالی است. با ساچمه هم نمی شود به او گل زد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lav8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند گول خورد و رکوردش شکست