تاریخ انتشار: 1395/04/30 12:43
کد خبر: 272979

مرزبان: دوست داشتم به یک تیم تهرانی ملحق شوم اما کار کردن با بگوویچ را دوست دارم

هافبک جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان از حضور در این تیم خوشحال است.
مرزبان: دوست داشتم به یک تیم تهرانی ملحق شوم اما کار کردن با بگوویچ را دوست دارم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هافبک جدید گل گهر سیرجان در خصوص شرایطش به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: امسال پیشنهاد خوب زیادی داشتم، قرار بود بروم بادران که خب به دلایلی نشد اگرچه دوست داشتم در تهران بازی کنم. به غیر از آن از تیم‌های لیگ‌برتری هم پیشنهاداتی داشتم که به روزهای آخر می‌رسید. از اینکه در سیرجان حضور دارم خوشحالم و چون وینگو مربی سال گذشته‌ام در رفسنجان بود، به خوبی من را می‌شناخت و به اینجا آمدم چون کار کردن با او را به نسبت سایر مربی‌ها راحت‌تر دیدم.

وی در خصوص پیوستن به گل گهر گفت: با حضورم در سیرجان رکورددار شدم، بعد از حضور در مس، مس سرچشمه، مس رفسنجان و حالا حضور در گل گهر سیرجان چهارمین تیم کرمانی رکورد علی سامره که حضو در 3 تیم یک استان بود را شکستم. پیش از این من و علی سامره رکورد حضو ردر 3 تیم کرمانی را با هم داشتیم که الان من رکورد او را شکستم. 

وی همچنین درخصوص بگوویچ نیز گفت: مربی سختگیر و خوبی است و آدم جواب می گیرد. سال گذشته 2 تا تغییر خوب انجام شد و 2 تغییر بد؛ رسول خطیبی رفت ماشین سازی و نادر دست‌نشان رفت صنعت و این دو تا تیم آمدند بالا و در مقابل آقای میثاقیان آمد مس رفسنجان و وینکو هم رفت. همین امر باعث شد که تیمی که مدعی بود صعود نکند.

مرزبان در پایان به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: نمی توان گفت که گل گهر مدعی اصلی برای صعود است همیشه در رتبه‌های دهم و هشتم  بوده اما مسئولین باشگاه یک نگاه 2 ساله به این تیم دارند ولی حضور وینگو، خود باعث ایجاد رقابت در بین تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند می کند. انشالله با شروع بازی‌ها می‌توان درباره مدعی بودن صحبت کرد. در حال حاضر هم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته، علاوه بر آن وینگو در تمام تیم‌هایی که حضور داشته همیشه مدعی بودند.

مصاحبه: "میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqngj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع نساجی به گل گهر پیوست