تاریخ انتشار: 1395/04/30 15:08
برانکو؛
کد خبر: 272948

اگر می خواهی به پرسپولیس بیا

مهاجم تیم صبا گفت: پیشنهاد مالی صبا بهتر از پیشنهادات دیگر بود
اگر می خواهی به پرسپولیس بیا

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سید علی فاطمی درباره حضورش در صبا اظهار داشت: فصل گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و از آنجایی که فرصت زیادی برای بازی در این تیم نصیبم نمی شد با مشورتی که با خود برانکو داشتم از این تیم جدا شدم و نیم فصل دوم به تیم راه آهن رفتم تا فرصت بازی به من بیشتر برسد. در نیم فصل دوم 13بازی در ترکیب ثابت تیم راه آهن قرار گرفتند و بنا به اظهار مربیانم در این تیم جزو بازیکنان برتر بودم و کارنامه موفقی داشتم و فکر می کنم بهترین بازی ام را نیز در آخرین بازی مقابل پرسپولیس انجام دادم. 

وی افزود: در پایان فصل و بعد از سقوط راه آهن به لیگ یک فکر می کردم بتوانم به پرسپولیس برگردم. با برانکو جلسه ای گذاشتم او  به من گفت اگر می خواهی به پرسپولیس بیا اما به صلاح خودت است که به تیمی بروی که بیشتر بتوانی بازی کنی و باتجربه تر شوی . از همین رو از بین پیشنهاداتی که داشتم و بعد از بررسی کامل تیم صبا را انتخاب کردم. 

فاطمی درباره ملاک انتخابش نیز خاطرنشان کرد: در وهله اول صبا در تهران حضور دارد و این امتیاز بزرگی از نظر من محسوب می شد ضمن اینکه پیشنهاد مالی این تیم نیز بهتر از پیشنهادات دیگر بود. 

مهاجم تیم صبا درباره کار با مرفاوی نیز گفت: از کار با مرفاوی لذت می برم، او مربی خوبی است و کارش را بلد است. فکر می کنم فصل خوبی را در صبا پیش رو داشته باشم. 

فاطمی در پایان نیز درباره حضورش در تیم ملی دانشجویان اذعان داشت: امیدوارم با این تیم بتوانیم از اعتبار فوتبال ایران در مسابقات بین قاره ای که به زودی در کشور کره انجام می شود دفاع کنیم. این تیم نیز مربی خوبی مثل فرشاد کرمی دارد که تاکنون به حقش در فوتبال آنطور که باید و شاید نرسیده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e6mm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تدارکاتی صبا و نفت لغو شد