تاریخ انتشار: 1395/09/08 18:13
کد خبر: 246385

نتایج دور از انتظار و بی سابقه آقای خاص/آمار شیاطین سرخ فاجعه آمیزتر از قبل

چهار بازی خانگی متوالی بدون برد، آمار فاجعه انگیز و بی سابقه ای است برای شیاطین سرخ
نتایج دور از انتظار و بی سابقه آقای خاص/آمار شیاطین سرخ فاجعه آمیزتر از قبل

به گزارش فرتاک ورزشی،تساوی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد برابر وستهام در ورزشگاه اولدترافورد که چهارمین تساوی خانگی متوالی این تیم در لیگ برتر بود، آمار شیاطین سرخ را فاجعه‌‌آمیزتر از قبل کرد.

شیاطین سرخ که اکنون با 20 امتیاز از 13 بازی در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند و از چلسی صدرنشین 11 امتیاز کمتر دارند، از فصل 90-1989 هرگز چنین شروع ضعیفی در لیگ برتر تجربه نکرده‌اند. در آن فصل تیم تحت هدایت سرالکس فرگوسن در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس سیزدهم شد و فصل را با پنج امتیاز فاصله با منطقه سقوط به پایان رساند، اگرچه در آن فصل قهرمان جام حذفی شد.

من‌یونایتد فصل 91-1990 هم در 13 هفته اول تنها 20 امتیاز داشت، اما آن آمار ضعیف نه به خاطر بازی‌های بد بلکه به خاطر امتیازات کسر شده از این تیم به دلیل درگیری هوادارانش با هواداران آرسنال در جریان باخت خانگی به توپچی‌ها، بود. من‌یونایتد در آن فصل در نهایت در لیگ ششم شد و جام در جام باشگاه‌های اروپا را هم برد.

حتی دیوید مویس، اولین سرمربی منچستریونایتد پس از بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن که کمتر از یک فصل هدایت این تیم را برعهده داشت هم در 13 هفته اول لیگ برتر از من‌یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو بیشتر امتیاز گرفت و تیمش در هفته سیزدهم فصل 22 امتیاز داشت. تیم تحت هدایت فن‌خال در فصل گذشته هم بهتر از من‌یونایتد فعلی فصل را شروع کرد و از 13 بازی اولش 27 امتیاز گرفته بود.

تساوی خانگی شیاطین سرخ برابر وستهام اتفاق تلخ دیگری را هم برای این تیم رقم زد که از فصل 90-1989 سابقه نداشت: چهار بازی خانگی متوالی بدون برد در لیگ برتر. آن فصل تیم تحت هدایت فرگوسن در فاصله ماه‌های نوامبر تا فوریه سه بار در خانه مساوی کرد و سه بار هم تن به شکست داد.

گلی که دیافرا ساخو، بازیکن وستهام شب گذشته در نودمین ثانیه بازی به منچستریونایتد زد، دومین گل زودهنگامی بود که شیاطین سرخ در یک بازی خانگی‌شان در لیگ برتر دریافت می‌کردند. سریع‌ترین گلی که من‌یونایتد در بازی‌‌های خانگی‌اش در لیگ برتر دریافت کرده، گلی بود که ادین ژکو در ماه مارس سال 2014 برای من‌سیتی در دربی منچستر زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbdn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب رسمی منچستر یونایتد - وستهم یونایتد

 بدترین شروع یونایتد در 26 سال اخیر
با آقای خاص اتفاق افتاده است؛