تاریخ انتشار: 1395/04/30 17:10
کد خبر: 272898

کسی جرأت می کند شماره 7 پرسپولیس را بپوشد؟

شماره پیراهن‌های پرسپولیس در حالی امروز رسماً اعلام شد که همانند فصل گذشته پیراهن شماره هفت این تیم خواهان نداشت
کسی جرأت می کند شماره 7 پرسپولیس را بپوشد؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورشی، سرنوشت تلخی که در انتظار بازیکن خواهان هفت پرسپولیس بوده، باعث شده تا این تیم در دو فصل اخیر بازیکنی با این شماره پیراهن در لیست خود نداشته باشد.

 

حمید علی عسگری آخرین بازیکنی بود که در پرسپولیس با شماره هفت در ترکیب این تیم به میدان رفت و محمد پروین و حسین بادامکی دیگر بازیکنانی بودند که با این شماره کهخیلی‌ها آن را تنها برازنده علی پروین می‌دانستند به میدان رفتند. اما رخ دادن سرنوشت تلخ برای بازیکنانی که این شماره را بعد از علی پروین بر تن کردند باعث شده تا این تیم در طولدو فصل اخیر بازیکنی را خواهان این شماره نبیند.

 

حامد کاویانپور، حمید استیلی، میثم سلیمانی، حسین بادامکی و حمید علی عسگری دیگر بازیکنانی بودند که در لیگ برتر خصوصاً با این شماره برای پرسپولیس به میدان رفتند.کاویانپور بعد از یک دیدار که با این پیراهن به میدان رفت (برابر الزورا عراق) با توجه به انتقاداتی که متوجه اش شد آن را نپوشید. استیلی نیز که به شماره 7 علاقه داشت ابتدا با شماره 5+2 برای این تیم به میدان رفت و فصل بعد پیراهن شماره 7 را برتن کرد اما بار دیگر و در سومین فصل با همان شماره پیراهن 25 به میدان رفت. با حضور محمد پروین در پرسپولیس شماره 7 بار دیگر از بایگانی خارج شد و به پسر اسطوره سرخها رسید اما این بازیکن نیز نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و مصدومیت در نهایت موجب جدایی او از پرسپولیس را فراهم کرد.

 

 

میثم سلیمانی که خیلی‌ها از او به عنوان پدیده آن زمان فوتبال یاد می‌کردند بعد از عقد قرارداد با این تیم شماره هفت را تصاحب کرد اما مصدومیت باعث شد تا او هیچگاه موفق نشود به طور رسمی برای این تیم به میدان برود و از شماره هفت خود رونمایی کند.

 

حسین بادامکی با حضور پژمان نوری شماره هشت را به او داد تا با شماره هفت به میدان برود اما کیفیت او به حد قابل توجهی در آن فصل کاهش یافت و مورد اعتراض هواداران نیز قرار گرفت تا در فصل بعد با شماره 11 به میدان برود و شماره هفت را پس دهد. آخرین بازیکنی که با شماره هفت برای پرسپولیس به میدان رفت حمیدرضا علی عسگری بود؛ بازیکنی که در فصل گذشته با گل خود باعث بقای سیاه جامگان شده بود در فصلی که با شماره هفت برایسرخپوشان به میدان رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند تا بار دیگر مجبور شود با شماره26 سابق خود در ترکیب این تیم حضور یابد.

 

علی پروین آخرین بار در تیر ماه ۶۶ با پیراهن شماره هفت در بازی مقابل دارایی حاضر شد و پس از برای همیشه از میادین فوتبال خداحافظی کرد. با این حال با توجه به اتفاقاتی که برای بازیکنان شماره هفت این تیم بعد از علی پروین رخ داده، بازیکنان آن در دو فصل اخیر ترجیح دادند تا این شماره را به تن نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j8nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم «ب» پرسپولیس تمرینات خود را آغاز کرد

عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم
سوشا مکانی در مصاحبه ای جنجالی؛

خداوند به فروزان رحم کرد +عکس
در بازی دوستانه خونه به خونه با پرسپولیس؛