تاریخ انتشار: 1395/09/10 20:54
کد خبر: 245935

اظهارنظر مستقیم کلوپ درباره آزمون

یورگن کلوپ اخبار مبنی بر زیر نظر داشتن مهاجم ایرانی تیم روستوف توسط باشگاه لیورپول را تایید کرد
اظهارنظر مستقیم کلوپ درباره آزمون

به گزارش فرتاک ورزشی،پس از درخشش سردار آزمون در دیدارهای اروپایی، بحث انتقال این جوان بااستعداد ایرانی به لیورپول مطرح شد. حالا سرمربی لیورپول به طور مستقیم به این موضوع اشاره کرده است.

 

یورگن کلوپ در کنفرانسی خبری در خصوص مصدومیت کوتینیو و شایعات تقویت خط حمله تیمش در فصل نقل و انتقالات زمستانی با مهاجمانی همچون سردار آزمون گفت: ما همیشه استعدادهای بالقوه را زیر نظر داریم اما این به معنای خرید آنها نیست.

کلوپ ادامه داد: ما به طور تمام وقت در حال کار هستیم و بخشی از این کار زیر نظر گرفتن بازار نقل و انتقالات و استعدادهاست اما این به معنای این نیست که ما حتماً آن بازیکنان را به خدمت خواهیم گرفت، بلکه ما فقط می خواهیم از اتفاقات اطراف خود مطلع باشیم، در واقع من بازیکنان مد نظر شما (سردار آزمون) را حتی قبل از مصدومیت کوتینیو زیر نظر داشتم اما باز هم می گویم این لزوماً به معنای اضافه شدن آنها به لیورپول نیست.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: ما از هم اکنون خیلی از برنامه‌های خود را چیده‌ایم مانند برنامه های تابستان و حتی محل اردوی تیم اما در خصوص خرید بازیکن جدید همه چیز به شرایط تیم و اینکه آیا باز هم بازیکنی مصدوم خواهد شد یا خیر بستگی دارد.

کلوپ خاطر نشان کرد: تا زمانی که فکر می کنم بازیکنان جوان ما می‌توانند جای مصدومان را پر کنند به خرید بازیکن جدید فکر نمی‌کنم اما هر زمانی که به این نتیجه رسیدم بازیکن جدید نیاز داریم این کار را خواهم کرد و در غیر این صورت قرارداد جدید بسته نخواهد شد. کلوپ در مورد مصدومیت و غیبت کوتینیو هم گفت: کوتینیو بازیکن بسیار خوبی است اما ما یک تیم هستیم و غیبت او نمی تواند بهانه ‌ای برای ما باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9ldx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار ایرانی: آرزویم کار کردن با کلوپ است/قطعا از علی کریمی مشورت می گیرم