تاریخ انتشار: 1395/09/11 19:51
کد خبر: 245722

رویارویی جالب یک استقلالی تمام عیار در مقابل پرسپولیس

کاپیتان تیم ماشین سازی بعد از ۲۸۷ روز مقابل پرسپولیس قرار می گیرد
رویارویی جالب یک استقلالی تمام عیار در مقابل پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی،آندو تیموریان اگرچه مدت زیادی در استقلال بازی نکرده اما همه او را یک استقلالی تصور می کنند. آندو تیموریان که بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال را نیز بر دست می بندد، با پیراهن استقلال در ۳ دربی پایتخت نیز حضور داشته و توانسته عملکرد خوبی بر جای بگذارد. تیموریان با پیراهن تیم های دیگر نیز چندین بار جلوی پرسپولیس به میدان رفته و فردا بار دیگر این اتفاق خواهد افتاد.

آندو تیموریان فردا در شرایطی با پیراهن و بازوبند کاپیتانی ماشین سازی رودر روی پرسپولیس قرار می‌گیرد که آخرین بار با پیراهن سایپا این تقابل را تجربه کرد. او در ۲۹ بهمن ماه سال گذشته و در روزهایی که هنوز به دلیل آسیب دیدگی طولانی مدت از ترکیب سایپا دور نشده بود، مقابل سرخپوشان پایتخت قرار گرفت و توانست نمایش خوبی هم داشته باشد. در مسابقه ای که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، آندو در لحظات پایانی ارسالی روی دروازه پرسپولیس داشت که همان توپ در شلوغی محوطه جریمه به گل تساوی سایپا تبدیل شد و جنجال های زیادی را ایجاد کرد.

حالا ۲۸۷ روز از آن مسابقه گذشته و آندو این بار با پیراهن ماشین سازی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت. این در حالی است که خیلی ها اعتقاد دارند تیموریان آمادگی جسمانی گذشته را ندارد و حتی هفته قبل وقتی یک توپ را لو داد و همان توپ تبدیل به گل پدیده شد، رسول خطیبی تصمیم به تعویض کاپیتان تیمش در دقیقه ۳۷ بازی داشت که این موضوع با خنده های عجیب تیموریان همراه بود.

به هر ترتیب بازی فردا برای تیموریان اهمیت ویژه ای دارد. او بعد از مدت ها این شانس را خواهد داشت تا در یک بازی پخش زنده به میدان برود و قابلیت هایش را بار دیگر به اثبات برساند؛ آن هم مقابل پرسپولیسی که همواره با آن کری داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywybm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به دنبال جذب گزینه مدنظر پرسپولیس/ ادامه مذاکرات پنهانی منصوریان