تاریخ انتشار: 1395/04/30 20:58
کد خبر: 272831

آغاز تمرینات خیبرخرم آباد برای حضوری قدرتمند در لیگ یک

در شرایطی که سال گذشته حضور تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور علاوه بر زنده نگه‌داشتن نام این شهر و استان لرستان در رسانه‌های مختلف، باعث جذب بسیاری از جوانان این خطه به ورزشگاه پیر خرم‌آباد شد تا ساعتی به دور از برخی مشکلات اجتماعی، هیجان و انرژی خود را صرف تشویق تیم دیارشان کنند، وضعیت حضور پرقدرت نماینده لرستان در مسابقات امسال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
آغاز تمرینات خیبرخرم آباد برای حضوری قدرتمند در لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اکنون فقط بازیکنان بومی خیبر در این تیم ماندگار شده‌اند که برخی از آن‌ها 2 هفته است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و تمرینات تیمی نیز به شکل غیررسمی (به دلیل مشخص نشدن سرمربی) از هفته گذشته آغاز شده است.

مربیان حاضر در تمرین روز گذشته خیبر اردشیر نعمت‌‌الهی و کیانوش کهزادی (مربیان دروازه‌بان‌ها)، کاظم بهاروند، روزبه خمان(مربی بدن‌ساز) و محمدرضا چگنی (پزشکیار) بودند.

فرزاد بهاری، محمد‌صادق نادرپور، مسعود ستاری، امیر منصوریان، مصطفی علیخانی،  حسین بهاروند، فرشاد امامی، مسلم پروانه‌پور، محمد بیرانوند، میثم جهانگیری، یاسر درویشی، شهاب دارایی و سجاد خسروی روز گذشته به تمرین پرداختند. علی صدرا نیز به علت مصدومیت نظاره‌گر تمرینات بود.

در شرایطی که اکثر تیم‌های لیگ یک از یک ماه قبل کار اماده سازی خود را زیر نظر مربیان جدید یا فصل قبل آغاز کرده‌اند، خیبر خرم‌آباد، ایران‌جوان بوشهر، فولاد یزد، استقلال اهواز،  راه‌آهن یزدان تهران و فجر سپاسی شیراز 6 تیم از جمع 18 تیم هستد که هنوز سرمربی ندارند و از قافله جا مانده‌اند.

علاوه بر این، بازیکنان خیبر از مشکلات مالی رنج می‌برند و با توجه به این که همگی بومی بودند، فصل قبل به عشق دیارشان و با مبلغ ناچیزی برای این تیم بازی کردند، اما تداوم این روند احتمال دارد باعث جدایی برخی از آن‌ها شود که ناچارند برای تامین معاش، دنبال شغل و کاری دیگر بروند.

با توجه به این خیبری‌ها 3 هفته دیگر در اولین بازی لیگ دسته یک باید با فولاد یزد در زمین حریف بازی کنند، امیدواریم مسئولین باشگاه خیبر هر چه زودتر تکلیف سرمربی این تیم را روشن کنن. گویا گزینه اول باشگاه "علی نیکبخت" سرمربی فصل قبل است که شناخت بیشتری از بازیکنان و نیز لیگ یک دارد.

منبع: افلاک ورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqnmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلاتکلیفی چهار تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور!
در فاصله سه هفته تا شروع لیگ یک