تاریخ انتشار: 1395/09/12 13:03
کد خبر: 245605

پرسپولیس - ماشین سازی آخرین فرصت خطیبی

در دیدار امروز پرسپولیس و‌ماشین سازی، به نظر می رسد سرخپوشان شب آسانی نخواهند داشت.
پرسپولیس - ماشین سازی آخرین فرصت خطیبی

به گزارش فرتاک ورزشی،دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز از ساعت 17:15 امروز (جمعه) دوازدهم آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران در حالی به مصاف هم میروند که پرسپولیس تا قبل از این بازی با 23 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی تبریز در رتبه دوم جدول و ماشین سازی تنها با شش امتیاز از یازده بازی گذشته با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صبا و سایپا در رده آخر جدول شانزده تیمی قرار گرفته اند.

پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد و ماشین سازی برای ماندن در لیگ برتر.تیم پرهزینه تبریزی که حتی کاپیتان تیم ملی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته این فصل نتوانسته نتایج مناسبی را بگیرد.

آن ها فصل را با پیروزی دو بریک مقابل فولاد خوزستان شروع کردند و در ادامه بهترین نتیجه ای که کسب کردند،متوقف کردن استقلال با تساوی یک بر یک در تهران بود.اما پرسپولیس آن قدر خوب بوده که تا اینجای کار به هیچ تیمی سه امتیاز کامل را نداده.

رسول خطیبی و شاگردانش اگر امشب پرسپولیس را شکست دهند علاوه بر ثبت یک شگفتی میتوانند به روزهای آتی امیدوار باشند اما با شکست آن ها بعید میرسد که مدیران ماشین سازی حاضر به همکاری با خطیبی باشند.

از آن سو پرسپولیسی ها هم برای نباختن و رسیدن به صدر جدول انگیزه های فراوانی دارند.

با این حساب باید شاهد یک بازی هجومی از دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس را داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak7lg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورغلامی: مدافعان پرسپولیس روز آسانی برابر خط حمله پیکان نخواهند داشت